تأکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر کار جهادی و شبانه‌روزی برای مردم

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مدیران تا زمانی که مسئولیت بر عهده دارند، با تمام توان به کار و تلاش در جهت خدمت به مردم بچسپند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ 26 September 2024

به گزارش «تابناک کردستان»، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، با اشاره به حدیثی خواستار دوری از بدگویی و حرف زدن پشت سر دیگران شد و خطاب به مدیران استانی اظهار داشت: اکنون که استاندار جدید انتخاب شده، بازار شایعات پیرامون گزینه‌ انتصابات و مسئولیت‌ها زیاد شده و برخی‌ها به‌دلخواهی گزینه‌های مختلفی مطرح کرده، به کار خود بچسپید و تا زمانی‌که مسئولیت بر عهده دارید، در جهت خدمت به مردم تلاش کنید.

وی خواستار حفظ وحدت میان گروه‌های سیاسی استان شد و گفت: استاندار جدید کردستان نیز باید نقش پدری را داشته باشد و گروه‌ها هم مقابل هم‌ نباشند، به دانشمندان احترام گذاشته و از لغزش‌های انسانی نیز گذر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دنبال بدی‌ انسان‌ها نباشیم، هر کسی به شما ظلم کرد، گذشت کنید و بگذرید، البته این به معنای گذشت از اسرائیل و آمریکا نیست، امیدواریم که به امید پروردگار متعال همه این دستورات را رعایت کنیم و از زندگی لذت ببریم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران در جهت خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنند، افزود: همه مسئولان و گروه‌ها در راستای توسعه استان تلاش کنند.

پورذهبی یادآور شد: مدیران باید با مردم مدارا و با روی خوش و گشاده پاسخ‌گوی آنان باشند.

 

انتهای پبام/ ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار