رویکرد جالب استاندار در عزل و نصب مدیران کردستان

گروه استان‌ها- استاندار کردستان رویکرد خود در عزل و نصب مدیران استانی را اعلام کرد و گفت: تغییرات بر اساس ارزیابی عملکرد صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 26 September 2024

رویکرد جالب استاندار در عزل و نصب مدیران کردستان

به گزارش «تابناک کردستان»، آرش لهونی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، ابتدا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کرد و گفت: فردا راهپیمایی اعتراضی در جهت محکومیت جنایات اسرائیل در سنندج برگزار می‌شود، همه مدیران و کارمندان شرکت کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات استاندار سابق کردستان عنوان کرد: در این جلسه فرصت را غنیمت دانسته که از اظهار لطف و محبت بی‌دریغ مردم شریف استان و خارج استان و واکنش مثبتی که چه به صورت تلفنی، پیامکی و فضای مجازی به انتصاب بنده نشان دادند، تشکر کنم.

استاندار کردستان با بیان اینکه تمام توان خود را به کار گرفته تا از همه ظرفیت‌های استان در جهت توسعه کردستان استفاده کنیم، تصریح کرد: با جدیت تمام کار را شروع کرده و امید که با همراهی مردم شاهد توفیقات و اقدامات خوب در استان باشیم. از ظرفیت و نظرات نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی و نخبگان در جهت توسعه کردستان استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های خود در استان پرداخت و افزود: اجرای قانون تجارت مرزنشینان را پیگیری خواهم کرد و در هیئت دولت نیز این را درخواست کرده‌ام. حضور پررنگ در اقلیم کردستان عراق را حتماٌ در دستور کار خواهم داشت. توسعه راه‌ها و حمل‌ونقل، حضور هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در استان، استفاده بهینه از ظرفیت معادن، توجه به توسعه حوزه کشاورزی،  تمرکز بر سرمایه‌گذاری، فراهم کردن زمینه و بستر برای فعالیت بخش خصوصی، استفاده از همه ظرفیت‌ها، حل چالش کوله‌بری و ضعف زیرساخت‌ها از جمله برنامه‌های اولویت‌دار بنده است.

لهونی تأکید کرد: البته تحقق این برنامه‌ها نیازمند همراهی و همکاری همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است و مردم نیز برای نتیجه برنامه‌ها، باید فرصت بدهند. مقرر شده که برنامه هفتم‌ توسعه برش استانی داشته باشد، مدیران استانی تلاش کنند که هر کدام سهم‌ و برش استانی خود را جذب کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید کارکنان و بدنه کارشناسی دستگاه‌ها نیز کمک کنند و این حوزه نیز تقویت شود، اذعان کرد: متأسفانه سرمایه‌گذارانی بوده‌اند که تمایل به سرمایه‌گذاری در استان داشته اما به دلیل فراهم‌ نبودن بستر به استان‌های دیگر رفته‌اند که باید این ضعف برطرف شود.

استاندار کردستان درباره عزل و نصب مدیران متذکر شد: تا زمانی‌که مسئولیت بر عهده داریم، باید با همه توان و ظرفیت تلاش کنیم، گرچه با تغییر دولت، تغییرات هم طبیعی است؛ عملکرد مدیران ارزیابی خواهد شد و تغییرات بر این اساس است. شاید برخی مدیران به خاطر عملکرد مثبت ماندگار، تعدادی در مسئولیت‌های دیگر از ظرفیت آنان استفاده و برخی‌ها نیز تغییر یابند.

وی افزود: برای تغییرات مدیران عجله‌ای نداریم، مسئولان کار خود را با جدیت ادامه دهند و در جریان کار، عملکرد ارزیابی خواهد شد. بنده به هیچ جناح، شخص و گروهی وابستگی نداشته و نماینده دولت و حاکمیت بوده و وابستگی بنده به مردم، علما، بزرگان و نخبگان استان است و از نظرات همه این عزیزان مشورت خواهیم گرفت.

لهونی در پایان از مدیران استانی خواست که نظم و انظباط و تکریم ارباب رجوع را رعایت کرده و به موقع سر جلسات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار