دستگاه‌هاجانبدارنامزدهای انتخاباتی نباشند

فرماندار اسدآباد گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با مدیریت صحیح، بدون تبعیض و جانبداری از کاندیداها به عنوان مجری بی‌طرف انتخاباتی سالم را برگزار کنند.
کد خبر: ۱۴۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 09 December 2015

دستگاه‌ها بدون جانبداری از نامزدهای احتمالی فعالیت کنند

فرماندار اسدآباد گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با مدیریت صحیح، بدون تبعیض و جانبداری از کاندیداها به عنوان مجری بی‌طرف انتخاباتی سالم را برگزار کنند.

به گزارش فارس، مسعود بکائی درشورای اداری شهرستان اسدآباد با اشاره به در پیش‌ رو بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اظهار کرد: فرآیند انتخابات از 28 آذر ماه با ثبت‌‌نام نامزدهای احتمالی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان، تصریح کرد: هیئت اجرایی بر اساس قانون، همکاری و تعامل خود را با هیئت نظارت برای برگزاری انتخابات سالم خواهد داشت.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر آزادسازی نیروهای انسانی و همچنین در اختیار گذاشتن امکانات مانند رایانه، چاپگر و خودروهای اداری برای انتخابات امسال، گفت: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی برای برگزاری باشکوه انتخابات همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دخالت هر یک از ادارات و نهادهای رسمی و غیررسمی در تبلیغات انتخاباتی پذیرفته نیست، از رؤسای اداری خواست در وقت اداری از هیچ کاندیدای مجلسی در اداره سخن گفته نشود تا حمل بر طرفداری از آن شخص نشود.

بکائی با تأکید بر اینکه دستگاه قضائی با کارکنان اداراتی که به هر نحوی از کاندیداها طرفداری می‌کنند، برخورد خواهد کرد، ادامه داد: رؤسای ادارات باید مراقب این نوع رفتارها و کارکردهای کارکنانشان باشند چراکه به نام آن اداره و رئیس تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت مجری انتخابات است و به تبع آن دستگاه‌های اجرایی این وظیفه را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: باید با یک مدیریت صحیح، بدون تبعیض و جانبداری به عنوان مجری بی‌طرف انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

وی یادآور شد: در این انتخابات 30 نفر معتمد از نیروهای بی‌طرف، سالم و قابل اعتماد بدون غل و غش در راستای اجرای صحیح انتخابات کمک خواهند کرد.

فرماندار اسدآباد همچنین با هشدار به کاندیداهای احتمالی مجلس در زمینه تبلیغات زودهنگام، گفت: فضای رقابتی برای تبلیغات کاندیداها در زمان قانونی ایجاد خواهد شد تا بتوانند نسبت به معرفی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال 11 هزار نفر زائر به صورت شبانه در مساجد و پایگاه امدادی اسکان داده شدند، افزود: البته 42 هزار نفر زائر نیز به صورت موقتی و چندساعته در محل‌های اسکان اضطراری اسکان یافتند.

بکائی با بیان اینکه 61 هزار وعده غذایی و مقداری هم میان وعده بین زوار امام حسین (ع) در زمان بازگشت آنها از کربلا توزیع شد، تصریح کرد: این میزان وعده غذایی توسط 6 ایستگاه صلواتی انجام شده است.

وی در پایان سخنانش از نیروی انتظامی، راهداری، راه و شهرسازی، خادمین مساجد و حسینیه‌ها، آموزش و پرورش، هلال احمر، پایانه‌ حمل و نقل، اداره غله، نیروهای مردمی پایگاه شهید فتوحی، هیئت‌های مذهبی، آب شهری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و آتش‌نشانی در راستای ارائه خدمات به زائران حسینی قدردانی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار