تشکیل کمیته مستعدین شرکت‌کننده درالمپیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تشکیل کمیته مستعدین شرکت‌کننده در المپیک ریو خبر داد و گفت: تاکنون 11 رشته ورزشی و 18 قهرمان در این کمیته شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۱۶۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 16 January 2016

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تشکیل کمیته مستعدین شرکت‌کننده در المپیک ریو خبر داد و گفت: تاکنون 11 رشته ورزشی و 18 قهرمان در این کمیته شناسایی شده‌اند.

به گزارش فارس، رسول منعم با بیان اینکه استان همدان ورزشکاران مستعد و مطرحی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد، اظهار کرد: ورزشکاران استان موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف ملی،‌ بین‌المللی و جهانی کسب کرده‌اند و شاهد ملی‌پوشان بسیاری در استان هستیم.

وی مهمترین کار را حمایت و توجه ورزشکاران مستعد استان دانست و گفت: به منظور حمایت از ورزشکاران مطرح و مستعد کمیته مستعدین شرکت‌کننده المپیک ریو در استان تشکیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در کمیته مستعدین شرکت‌کننده المپیک ریوی استان 11 رشته ورزشی و 18 قهرمان تاکنون شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: قهرمانان شناسایی شده در این کمیته از دی ماه مورد حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند و زیرساخت لازم به منظور پیگیری تمرینات آنان فراهم می‌شود.

منعم با اشاره به برقراری ارتباط نزدیک با فدراسیون‌های رشته‌های شناسایی شده، بیان کرد: به منظور ایجاد انگیزه در ورزشکاران مستعد استان در محل اردو‌ها حضور می‌یابیم و از این ورزشکاران تجلیل می‌کنیم.

وی به رشته‌های شناسایی اشاره کرد و یاد‌آور شد: قایقرانی، تیراندازی با کمان، بوکس، تیراندازی و کشتی از رشته‌های شناسایی شده در المپیک هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: جانبازان و معلولین،‌ نابینایان و کم‌بینایان، دوچرخه‌سواری،‌ والیبال،‌ دو‌و‌میدانی و سه‌گانه نیز از رشته‌های شناسایی شده پارا‌لمپیکی هستند.

وی از عضویت دو‌و‌میدانی‌کار استان در تیم ملی خبر داد و گفت: ایمان طالبی با درخشش و موفقیت در اردو‌های تیم ملی موفق به تثبیت موقعیت خود در تیم ملی صحرانوردی جوانان شد.

منعم با بیان اینکه امسال موفقیت‌های بسیاری در رشته‌های مختلف داشتیم افزود: در رشته‌های بوکس، دو‌و‌میدانی، فوتسال ناشنوایان،‌ پرورش اندام، قایقرانی و جودو عناوین متعددی کسب شده است.

وی به کسب 17 عنوان آسیایی توسط ورزشکاران استان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: 37 ملی‌پوش جهانی، کسب 26 عنوان جهانی، 45 تیم حاضر در لیگ‌های برتر و 66 تیم در سایر لیگ‌ها از افتخارات کسب شده امسال در ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یاد‌آور شد: 420 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی داشتیم که از این تعداد 102 نفر برگزیده شدند و در بحث قهرمانان کشوری نیز 685 نفر را تا دو ماه به پایان سال داریم.

وی با اشاره به موفقیت‌های این اداره در امور جوانان تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان در امور جوانان در 9 ماهه سال جاری استان همدان موفق به کسب رتبه سوم در کشور شد.

منعم خاطر‌نشان کرد: در ارزیابی‌‌ها همچنین استاندار همدان به عنوان فعال‌ترین استاندار در ستاد ساماندهی امور جوانان معرفی شد.

وی سمن‌های فعال در استان را 75 مورد دانست و گفت: خوشبختانه استان همدان در بحث سمن‌ها خوب عمل کرده و طبق گزارشات رسیده نیز هر ماه یک‎هزار مورد اشتغال در استان ایجاد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: در ارائه وام ازدواج نیز با ارائه 30 میلیارد تومان وام رشد 300 درصدی را در سال جاری داشتیم.

وی در توضیح وضعیت تیم فوتبال پاس نیز اظهار کرد: با توجه به تغییرات انجام شده در ترکیب تیم در نیم‌فصل دوم تاکنون نتایج خوبی حاصل شده است.

منعم به ارائه بازی خوب بازیکنان پاس در چند بازی اخیر ادامه داد: تیم پاس در یک دیدار با تیم ملی جوانان موفق به شکست این تیم شد و در مقابل تیم راه‌آهن نیز بازی خوبی ارائه داد.

وی با اشاره به بازی تیم پاس در روز پنج‌شنبه افزود: امیدواریم بازی تیم پاس با داماش نتیجه رضایت‌بخشی را برای هواداران و جامعه ورزش استان به همراه داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار