سرعت فعالیت‌ های فرهنگی با مدیریت مشارکتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: توجه به مدیریت مشارکتی ضمن ارتقاء بهره‌وری باعث پیشبرد هرچه بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 27 January 2016

 مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: توجه به مدیریت مشارکتی ضمن ارتقاء بهره‌وری باعث پیشبرد هرچه بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه شورای معاونین و روسای ادارات ستادی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر ضرورت داشتن نگرش مثبت نسبت به مدیریت مشارکتی، گفت: توجه به مدیریت مشارکتی ضمن ایجاد انگیزه در کارکنان، توانمندی‌های آنان را ارتقاء داده و باعث بالا رفتن کارایی و بهره‌وری و جلوگیری از آسیب‌ها می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اضافه کرد: یکی از راه‌های برقراری مدیریت مشارکتی، ایجاد نظام پیشنهاد‌ها در راستای بهره‌مندی از نظرات و ایده‌های کارکنان در راستای برنامه‌ها و اهداف سازمانی است.

وی افزود: صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش رضایت شغلی، اصلاح فرایندها، ایجاد رقابت سازنده و ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری ازجمله رهاوردهای نظام پیشنهاد‌ها در راستای تحقق مدیریت مشارکتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه همه کارکنان یک مجموعه حق مشارکت در ارتقاء اثربخشی و کارایی آن مجموعه را دارا هستند، گفت: توجه به شایستگی‌ها و ارزش‌ها و توانمندی‌های کارکنان و همچنین اهمیت دادن به نظرات و پیشنهاد‌های آنان باعث ایجاد و تقویت روحیه تکلیف مداری و وظیفه مندی شده و موجب اثربخشی و ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها در راستای اهداف و چشم‌انداز سازمانی می‌شود.

حجت‌الاسلام علی دشتکی همچنین بر ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی بر اساس نیازهای مجموعه تأکید کرد و افزود: علاوه بر دوره‌های آموزشی ابلاغی باید با رصد نیازمندی‌های آموزشی کارکنان بخش‌های مختلف، نسبت به برنامه‌ریزی و فراهم آوردن زمینه شرکت همکاران در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی اقدام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار