کارخانه‌ها سلاح مبارزه با بیکاری

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه با اجرای اصل اقتصاد مقاومتی باید به جنگ بیکاری برویم، گفت: همه کارخانه‌ها باید با حمایت‌ مسئولان برای نجات جوانان از بیکاری فعال شوند.
کد خبر: ۲۰۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 02 April 2016

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه با اجرای اصل اقتصاد مقاومتی باید به جنگ بیکاری برویم، گفت: همه کارخانه‌ها باید با حمایت‌ مسئولان برای نجات جوانان از بیکاری فعال شوند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به نام‌گذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اظهار کرد: این اصل یک اصل مهم دینی و قرآنی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به روایات و آیات قرآن کریم در خصوص صرفه‌جویی و مقاومت در امور مختلف گفت: در آیات 30 تا 32 سوره مبارکه «مرسلات» نیز بحث استقامت و پایداری به طور واضح مطرح شده که باید با استناد به اصل این آیه برای پیشبرد امور اقتصادی در کشور تلاش کرد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه پایداری و مقاومت در همه فردی و اجتماعی یک ضرورت در برابر مشکلات است، افزود: در امور فردی چون اخلاق، امر به معروف، نهی از منکر و در امور اجتماعی مانند تولید و اقتصاد نیز مقاومت امری مهم و جدی است.

وی با اشاره به مهم‌ترین ثمرات مقاومت در تولید تصریح کرد: امروز یکی از نیازهای اصلی در کشور اجرای اصل مهم اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی رهبری است که این مهم نباید تنها در حد حرف و شعار باقی بماند.

فاضلیان با بیان اینکه اقتصاد کشور ما امروز با مشکلات فراوانی همراه است، گفت: دشمن نیز از این فضا استفاده می‌کند و به دنبال آسیب رساندن به اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای اصل اقتصاد مقاومتی باید به جنگ بیکاری برویم، اظهار کرد: همه کارخانه‌ها باید با حمایت‌های مسئولان دولت و بخش‌های مختلف برای نجات جوانان از بیکاری فعال شوند.

امام جمعه ملایر یادآور شد: مسئولان هر اندازه که می‌توانند باید در تحقق و اجرای این اصل مهم تلاش داشته و هر کس با توجه به مسئولیتی که دارد وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی بر اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و افزود: مسئولان و مدیران باید نماز اول را به عنوان یک اصل مهم کاری در ادارات داشته و این واجب الهی را بر جلسات ترجیح دهند.

فاضلیان خاطرنشان کرد: هر مدیری که در کار خود رضای خدا و تقوا را اصل قرار دهد در خدمت رساندن به مردم نیز موفق عمل می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار