امدادرسانی به ۷۱ مصدوم توسط هلال‌احمر

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیمهای هلال احمر به 71 مصدوم در طرح نوروزی سال 95 امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۲۰۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 04 April 2016

 مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیمهای هلال احمر به 71 مصدوم در طرح نوروزی سال 95 امداد رسانی کردند.

به گزارش ایرنا،محمد فضلی افزود: 46 نفر از مصدومان به علت شدید بودن جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل و 25 نفر نیز بصورت سرپایی مداوا شدند.

وی با ذکر اینکه بیشترین تعداد مجروحان مربوط به سوانح رانندگی است بیان کرد: 67 نفر از مصدومان مربوط به سوانح جاده ای درون و برون شهری است.

وی افزود: همچنین در طرح نوروزی امسال چهار عملیات کوهستان انجام شده که در این عملیات ها به چهار مصدوم امداد رسانی شده است.

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمرهمدان اظهار کرد: تیم های امداد نجات، 57 عملیات برای نجات مصدومان سوانح جاده ای، هفت عملیات در سوانح درون شهری، چهارعملیات کوهستان، دوعملیات در برف و کولاک، یک عملیات نجات از غرق شدن و یک عملیات در زمینه زلزله انجام دادند.

فضلی یادآوری کرد: در طرح نوروزی سال گذشته هلال احمر برای امداد رسانی به مجروحان 110سانحه رانندگی برون شهری، 11 تصادف درون شهری، دو عملیات کوهستان و یک عملیات کوهستان در مجموع 124 عملیات انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در طرح نوروزی سال گذشته به 173 مصدوم امداد رسانی شد که 121 نفر به مرکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

وی گفت: در طرح نوروزی سال جاری 26 هزار و 670 مسافر در چادرها و پایگاه های امداد جاده ای همدان اسکان داده شدند که این آمار در سال گذشته 23 هزار و 258 مسافر بوده است.

مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: میانگین مدت زمان حضور نیروهای عملیاتی در صحنه حوادث هفت دقیقه و 37 ثانیه بوده است.

فضلی افزود: در طرح نوروزی امسال 87 بار آمبولانس و شش بار خودروی امداد و نجات برای انجام ماموریت در سر صحنه حوادث حضور یافته است.

18 پایگاه ثابت و سیار در استان همدان مستقر هستند که پایگاه سیار شامل سه دستگاه خودرو آمبولانس بوده که در ورودی های شهرهمدان مستقر شدند.

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر همدان از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 14 فرودین سال 95 ادامه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار