نهاوند قهرمان فرصت سوزی است

نهاوند قهرمان فرصت سوزی است و اگر قرار است از امروز فرصت سازی کنیم باید اختلاف‌سلیقه و دیدگاه‌های شخصی خود را کنار بگذاریم.
کد خبر: ۲۲۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 30 April 2016
به گزارش همدان پرس؛ شهردار نهاوند گفت: شهرداری جولانگاه هیچ حزب و گروه خاصی نخواهد بود و هر آن‌کس که هدفش توسعه و پیشرفت نهاوند باشد قدومش بر دیدگان ماست.

امیررضا یوسفیان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند در جمع نمازگزاران، گفت: عزت امروز ایران اسلامی به برکت نفس قدسی امام خمینی (ره) و جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است.

وی بابیان اینکه امروز همه ما باید سپاس گذار خدمات و نعمات جمهوری اسلامی ایران باشیم، گفت: برابر قانون، شهرداری‌های خودکفا هستند و هیچ‌گونه کمک دولتی برای اموراتی همچون پرداخت حقوق دریافت نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه ردیف‌های بودجه‌ای هم که در بحث تملک دارایی و غیره به شهرداری‌ها اختصاص داده‌شده رقم ناچیزی است، گفت: بودجه سال جاری شهرداری نهاوند ۲۳ میلیارد تومان تصویب‌شده است.

وی اظهار کرد: متأسفانه شهرداری نهاوند به‌اندازه همین مبلغ بدهی انباشته‌شده دارد که از مهم‌ترین آن‌ها ۵.۵ میلیارد تومان بدهی به شرکت گاز، ۲ میلیارد تومان اصل و جریمه به تأمین اجتماعی، ۱.۵ میلیارد تومان بدهی به اداره مالیات و مابقی هم که به شخصیت و افراد حقیقی و حقوقی بدهکار است و کل مبلغ این ۲۳ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی کنار گذاشتن اختلافات و تغییر مدیریت‌ها درگذشته را راه برون‌رفت از شرایط بحرانی حال حاضر شهرداری نهاوند عنوان کرد و گفت: وحدت و همدلی بن‌مایه آغاز کار در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

وی بابیان اینکه ما سراپا گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری و در خدمت مردم هستیم، گفت: نهاوند قهرمان فرصت سوزی است و اگر قرار است از امروز فرصت سازی کنیم باید اختلاف‌سلیقه و دیدگاه‌های شخصی خود را کنار بگذاریم.

وی اظهار کرد: شهردار و شهرداری وظیفه دارد به مردم که به‌عنوان سهام‌داران شهر و شهرداری هستند خدمت کند.

وی اظهار کرد: شهرداری جولانگاه هیچ حزب و گروه خاصی نخواهد بود و هر آن‌کس که هدفش توسعه و پیشرفت نهاوند باشد قدومش بر دیدگان ماست و با دیده منت از او استقبال می‌کنیم.

وی پای‌کار بودن همه مردم را زمینه‌ساز توسعه نهاوند عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم چشم‌انداز توسعه نهاوند اجرایی شود سه نکته را باید مدنظر داشته باشیم.

یوسفیان مدیریت شهری، مطالبه گری مردم از دولت و نظارت بی‌کم‌وکاست مردم از باب سرمایه‌داران شهرداری به مجموعه شهری را سه نکته مهم چشم انداز توسعه محور عنوان کرد و گفت: شهرداری نهاوند در این ابتدای سال توان پرداخت حقوق کارمندان و کارگران خود را هم نداشت.

وی اظهار کرد: حقوق ماهیانه ۳۶۷ نفر کارمند شهرداری نهاوند بیش از ۸۰۰ میلیون تومان است که با توجه به ایام نوروز و پادش و عیدی مصوب دولت که دو برابر سایر کارمندان است بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداختی بدون هیچ درآمدی داشته‌ایم.

وی در ادامه به امضای تفاهم‌نامه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیا اشاره کرد و گفت: در قرارداد با این قرارگاه که زیر نظر ارتش جمهوری اسلامی ایران است مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد نوشته‌شده که بر اساس قانون ۶۰میلیارد آن در اختیار قرارگاه و مابقی نیز در اختیار شهرداری نهاوند قرارگرفته است.

شهردار نهاوند گفت: امروز شهروند نهاوندی با شهروند سایر استان‌ها و مراکز هیچ تفاوتی ندارند و هر آنچه امکانات است باید در اختیار این مردم قرار گیرد.

وی افزود: همچنان که ادارات و ارگان‌های دولتی درگرفتن حقوق خود مجدانه عمل می‌کنند ما نیز برای گرفتن حقوق مردم از دستگاه‌های دولتی که به‌واسطه ساخت‌وسازهای غیر اصولی ایجاد می‌شود با جدیت تمام وارد می‌شویم.

یوسفیان در پایان به تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای جداسازی آب شرب از آب فضای سبز نهاوند اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار