قول شهردار برای آسفالت خیابان‌های تویسرکان

عملیات آسفالت‌‌ریزی توسط کارگران شهرداری و با استفاده از وسایل و خودروهای مجموعه انجام می‌شود و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها کار به پیمانکار داده نشده تا بتوانیم خدمات بیشتری به همشهریان ارائه کنیم و کارهای عمرانی بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۲۴۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 06 June 2016
شهردار تویسرکان گفت: به‌زودی خیابان‌های اصلی شهر تویسرکان آسفالت می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدکاظم گمار، با اشاره به شعار سال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: 1300 تن قیر به منظور آسفالت خیابان‌های اصلی شهر، بلوار سرکان- کرمانشاه و کمربندی 16 متری پشت بیمارستان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت مورد نیاز از کارخانه‌ای متعلق به شهرداری تامین می‌شود، افزود: عملیات آسفالت‌‌ریزی توسط کارگران شهرداری و با استفاده از وسایل و خودروهای مجموعه انجام می‌شود و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها کار به پیمانکار داده نشده تا بتوانیم خدمات بیشتری به همشهریان ارائه کنیم و کارهای عمرانی بیشتری انجام شود.

گمار در خصوص عریض‌سازی معابر و توافق با مالکان منازل بدین منظور تصریح کرد: امسال اولویت نخست شهرداری آسفالت معابر بوده به طوریکه لکه‌گیری خیابان‌ها و کوچه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام امور مربوط به تملک منازل به منظور عریض‌سازی مسیر خیابان‌ها افزود: سال گذشته برای خیابان شهید یعقوبی یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شد همچنین عملیات تعریض‌سازی خیابان مسجد زرهان با تخریب و معاوضه 5 مغازه و 3 منزل مسکونی صورت گرفت که 3 منزل مسکونی دیگر باقی‌مانده که در حال مذاکره برای تخریب آنها هستیم.

وی بابیان اینکه خیابان‌های دیگر هم در حال مذاکره برای تخریب یا معاوضه با زمین هستیم و امیدواریم مالکان همکاری لازم را داشته باشند، در رابطه با کمربندی ضلع شمالی شهر نیز گفت: تملک 80 درصد زمین آن انجام شده و با 500 میلیون اعتبار پیمانکار مشغول انجام عملیات اجرایی پروژه است.

شهردار تویسرکان به اقدامات انجام شده به منظور زیباسازی شهر اشاره کرد و یادآور شد: در شورای شهر اعتبارات خوبی برای زیباسازی شهر تصویب شده و برای کارهای عمرانی، روشنایی، فضای سبز و وسایل بازی پارک‌ها مناقصه انجام شده و به‌زودی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی درخصوص رفع سدمعبر دست‌فروشان نیز بیان کرد: سالن سوله شهرداری در ابتدای خیابان عین‌آباد در اختیار دست‌فروشان با درنظر گرفتن اجاره‌بهایی قرار گرفته تا به آنجا نقل مکان کنند البته برای رونق گرفتن غرفه‌ها نهایت همکاری و همراهی را با آنها خواهیم داشت.

گمار در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری خودگردان بوده و اعتبارات دولتی کمی در اختیار دارد و ساخت‌وسازها به شدت کاهش یافته، از شهروندان می‌خواهیم به موقع عوارض ملک خود را پرداخت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار