فعالیت طرح هادی در روستای همدان

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته با شروع فصل کاری در استان همدان بیش از 51 روستا عملیات آسفالت آنها و متناسب با مناسبت های مختلف بهره برداری شد.
کد خبر: ۳۹۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 08 March 2017
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: طرح هادی در 207 روستای این استان در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا: حسن ظفری افزود: مرحله اول طرح هادی از محل اعتبارات استانی ملی، مشارکت مردم و همکاری دهیاری ها در 595 روستای این استان آغاز شده بود که از این تعداد 13 روستا به شهر تبدیل شده و 371 روستا به اتمام رسیده است و 207 روستا به صورت طرح های نیمه کاره در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

وی بیان کرد: شاخص اجرای طرح های هادی در استان مبتنی بر طرح های اجرا شده 68/1 درصد است که در مقایسه با شاخص ملی به واسطه هم افزایی و تلاش جمعی در استان فاصله قابل ملاحظه و معناداری را می توان مشاهده کرد.

وی در ادامه گفت: با قوانین کارآمدی در لایحه بودجه سال 95 و استفاده مناسب از این فرصت در مجموع 211 روستا از قیر اعتباری سال 94 و 95 بهره مند شدند که تعداد روستاهای برخوردار در سال 94 حدود 95 روستا و در سال 95، 116 روستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته با شروع فصل کاری در استان همدان بیش از 51 روستا عملیات آسفالت آنها و متناسب با مناسبت های مختلف بهره برداری شد.

ظفری بیان کرد: مجموع قیر اعتباری سال 94 و 95 حدود 24 هزار تن بوده است که 100 درصد قبل از اتمام مهلت قانونی مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجموع طرح هایی که از قیر اعتباری برخوردار شدند بالغ بر500 میلیارد ریال اعتبار عمرانی شامل تعریض ، تخریب، جدول گذاری ، زیرسازی ، آسفالت و معابر است افزود: این طرح ها امسال در هفته دولت و دهه فجر بهره برداری شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان تصریح کرد: 51 طرح باقی مانده نیز در فصل بهار سال 96 متناسب با شرایط اقلیمی بهره برداری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار