میثاق ملت باانقلاب در22 بهمن باشکوه بود

حجت الاسلام سید 'رضا اکرمی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: این راهپیمایی باشکوه در حالی برگزار شد که در بسیاری از استان ها هوا بسیار سرد و همراه با بارندگی بود.
کد خبر: ۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲ 14 February 2015
 حجت الاسلام سید 'رضا اکرمی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: این راهپیمایی باشکوه در حالی برگزار شد که در بسیاری از استان ها هوا بسیار سرد و همراه با بارندگی بود.

به گزارش ایرنا وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در یک هزار نقطه شهری و پنج هزار نقطه روستایی کشور با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام اکرمی گفت: دهه فجر ایام الله است و از آیات الهی بشمار می رود و با خود حکمت ها، فلسفه ها و منفعت ها به همراه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دین مبین اسلام دین نظم، انضباط، علم و هنر است افزود: در انقلاب اسلامی نیز که نشات گرفته از دین مبین اسلام است آگاهی، اتحاد، اجتماع و انضباط حاکم است و مردم با صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون 36 سال از پیروزی انقلاب گذشته است و برای اینکه کشوری آبادتر و آزاد تر داشته باشیم و مردم در رفاه و آسایش باشند و ایران الگوی سایر کشورها قرار گیرد باید از دستورات قرآن به خوبی پیروی کرد.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه مهارت های زندگی در خانواده ها کمرنگ و ضعیف شده است افزود: افزایش آمار طلاق به دلیل آگاهی نداشتن جوانان از مهارت های زندگی است.

حجت الاسلام اکرمی اضافه کرد: جوانان در آستانه ازدواج باید از مهارت های زندگی، خانه داری و همسر داری اطلاعات کافی داشته باشند تا در مسیر زندگی با مشکلات عدیده روبرو نشوند.

وی با تاکید بر مطالعه کتاب 'مفاتیح الحیاه' توسط جوانان افزود: برای موفقیت در زندگی جوانان این کتاب را مورد مطالعه قرار دهند و این کتاب را به یکدیگر هدیه دهند.

وی افزود: در مقدمه این کتاب هدف از آفریده شدن انسان تشریح شده و در این کتاب مولف آورده است که انسان برای اینکه جهان دان، جهان دار و جهان آرایی کند، خلق شده است.

وی گفت: خداوند انسان را آفریده است تا جهان آرایی کند و جوانان باید با استفاده از فکر و ایده های خود برای داشتن کشوری آباد تر تلاش کنند.

نماز عبادی و سیاسی جمعه در 22 نقطه استان همدان اقامه می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار