نعمتی؛نابودی اسرائیل آرمان جهان اسلام است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: امروز آزادی‌خواهان دنیا خواهان نابودی رژیم اشغالگر قدس هستند و این مهم به برکت جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.
کد خبر: ۵۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 10 July 2015
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: امروز آزادی‌خواهان دنیا خواهان نابودی رژیم اشغالگر قدس هستند و این مهم به برکت جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

به گزارش فارس، بهروز نعمتی اظهار کرد: امام(ره) در اقدامی کاملاً مدیریتی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند که این نام‌گذاری روند نابودی و از بین رفتن رژیم اشغالگر اسرائیل را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل است، بیان کرد: نام‌گذاری روز قدس از ابتدا با هدف نابودی اسرائیل غاصب در یک برنامه بلندمدت رقم زده شد و این مهم در حال انجام است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: امروز آزادی‌خواهان دنیا در آمریکای جنوبی، استرالیا و اروپا خواهان نابودی رژیم اشغالگر قدس هستند و این مهم به برکت جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

وی با بیان اینکه در زمان نام‌گذاری روز جهانی قدس بسیاری از ملت‌های دنیا نمی‌دانستند که رژیم غاصب به نام اسرائیل وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز همه ملت‌ها بیدارند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

نعمتی با اشاره به اینکه بالاخره روز نابودی اسرائیل فرا خواهد رسید، گفت: روز قدس مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

وی روز قدس را موجب وحدت ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا دانست و افزود: بیداری اسلامی دنیا نشان‌دهنده مبارزه و ایستادگی ملت‌های مسلمان در برابر استکبار جهانی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار