پیشرفت پروژه عمرانی ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج)

تابناک : معاون امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سفر خود به استان مرکزی از مراکز آموزشی درمانی اراک بازدید کرد.
کد خبر: ۶۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 22 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، سعید نمکی معاون امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به همراه تعدادی از مسئولین محلی از مراکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) و آیت الله خوانساری (ره) اراک بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی این مراکز و مسائل و مشکلات و کمبودهای آن قرار گرفت.

بر اساس این گزارش معاون امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در بازدید از پروژه ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک قول مساعد جهت تخصیص 100 میلیارد ریال برای تملک ساختمان های اطراف این پروژه را داد.

وی با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه عمرانی ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) و طرح توسعه و گسترش مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری (ره)، ضمن قول مساعد جهت تسریع عملیات عمرانی پروژه های مذکور با درخواست از خیرین استان جهت مشارکت در اجرای این طرح ها، از تلاش ها و پیگیری های مسئولین استان بخصوص ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیر و تشکر کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار