معرفی مدیرکل جدیداستاندارد

سید سعید میرنظامی مدنی به عنوان مدیرکل استاندارد استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۶۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 31 July 2015

سید سعید میرنظامی مدنی به عنوان مدیرکل استاندارد استان همدان معرفی شد.

به گزارش فارس؛با معرفی سید سعید میرنظامی مدنی به عنوان مدیرکل استاندارد همدان از زحمات فرهاد تیموری تقدیر شد.

مدیرکل سابق استاندارد همدان در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مسئولیت‌اش، توسعه صادرات و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از آن جمله دانست و گفت: با تلاشی که از سال 85 داشته‌ایم توانستیم تاکنون صدور پروانه استاندارد در استان را از 157 پروانه به 442 پروانه استاندارد برسانیم.

فرهاد تیموری با تاکید به رشد قابل توجه استاندارد و کالاهای نشان استاندارد گرفته در این چند سال گفت: در این زمینه 270 درصد رشد داشته‌ایم که می‌توان به افزایش واحد تولیدی صنایع غذایی از 40 واحد به 216 واحد اشاره کرد که توانسته‌اند محصولات خود را استاندارد کنند.

وی ابراز کرد: در سال 85 که بنده وارد این اداره شدم 60 درصد از کالای در حال عرضه استان غیراستاندارد بود اما امروز به کمک خداوند و تلاش پرسنل این اداره تنها هشت درصد از کالاهای در حال عرضه به استان استاندارد نیستند.

مدیرکل استاندارد استان همدان خاطرنشان کرد: 82 درصد از کالاهایی که از استان صادرات شدند، استاندارد داشتند و رشد 54 درصدی سهم کالای استان در صادرات کالای غیرنفتی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه 92 واحد تولیدی در استان در حال تولید مصالح ساختمانی هستند افزود: در این حوزه نیز 675 درصد رشد در استانداردسازی محصولات تولیدی در زمینه مصالح ساختمانی داشتیم.

مدیرکل استاندارد همدان نیز گفت: یکی از اهداف سازمان ملی استاندارد افزایش هشت درصدی سالانه استانداردسازی است که ما نیز در این راستا حرکت خواهیم کرد.

سید سعید میرنظامی مدنی تصریح کرد: تمام توان خود را برای اجرای سیاست‎های سازمان ملی استاندارد و نظام تحول استاندارد در استان به کار خواهم بست.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار