منتظر اعلام وزارت بهداشت برای واکسیناسیون ۶۵ ساله ها هستیم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عملیات واکسیناسیون برای گروه هدف ۶۵ ساله ها به محض اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلید می‌خورد.
کد خبر: ۹۷۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 03 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: ۶۵ ساله ها در استان جمعیتی بالغ بر ۳۵ هزار نفری دارند و پیش‌آمادگی لازم در تزریق واکسن این قشر مشمول در استان مهیا است و تنها در انتظار اعلام وزارت خانه برای آغاز این واکسیناسیون هستیم.
وی یادآورشد: تاکنون ۱۱۰ هزار نفر از جمعیت مشمول سالمند در استان مرکزی معادل هشت درصد جمعیت استان واکسن بیماری کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند.
دکتر علیمحمدی تاکید کرد: ۷۴ هزار نفر از دریافت کنندگان واکسن کرونا در استان مرکزی ساکن اراک بوده‌اند که ۳۹ هزار و ۸۰۰ نفر آن دوز اول را دریافت کرده‌اند.
وی یادآور شد: انواع واکسن‌های تزریقی کرونا از ابتدا تاکنون در استان مرکزی شامل عناوین اسپوتنیک، آسترازنکا، سینوفارم و بهارات بوده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ابراز امیدواری کرد: با ورود واکسن های تولید داخل، سرعت عملیات واکسیناسیون آحاد مردم، بیشتر شده و تا پایان سال تعداد زیادی از مردم در برابر این ویروس واکسینه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار