نواختن زنگ سینمادرمدارس همدان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس زنگ سینما در مدارس همدان نواخته می شود.
کد خبر: ۹۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴ 23 September 2015
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس زنگ سینما در مدارس همدان نواخته می شود.

به گزارش ایرنا؛محمد ابراهیم الهی تبار افزود: به مناسبت بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان، همزمان با بازگشایی مدارس زنگ سینما نیز در همدان نواخته می شود.

وی ادامه داد: در ایام برگزاری جشنواره باید سینماهای همدان پر از جمعیت بوده و شادی و نشاط را در چهره نوجوانان ببینیم.

وی از غبار روبی گلزار شهدا و میثاق با شهدای نوجوان نیز خبر داد و گفت: این اقدام ارزشمند پیش از افتتاحیه جشنواره انجام خواهد شد.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم های نوجوانان همدان در این جلسه از حضور مجید مجیدی و عوامل فیلم محمد 'رسول الله(ص)' در جشنواره بین المللی فیلم نوجوان همدان خبر داد.

ناصر باکیده با بیان اینکه سینما فلسطین همدان تا آغاز جشنواره فیلم آماده می شود افزود: اگر این سینما به جشنواره برسد برنامه ای نیز برای افتتاح رسمی آن در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: سه سانس اکران فیلم در هر روز از جشنواره خواهیم داشت که سانس صبح ویژه دانش آموزان و دو سانس بعدازظهر ویژه عموم مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: فیلم های جشنواره در سالن های آوینی، سینما قدس و کانون پرورش فکری اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: سینما قدس مرکز فیلمهای بلند داخلی و سالن کانون برای اکران فیلم های خارجی حاضر در جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورت اضافه شدن سینما فلسطین به جمع سالن های سینمایی، فیلم های بخش بلند جشنواره در این سینما هم که دسترسی مردم بیشتر است، اکران می شود.

وی گفت: نمایش ویژه فیلم محمدرسول الله(ص) نیز در این ایام خواهیم داشت که عوامل داخلی و خارجی به همراه برخی هنرمندان نیز در همدان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه مخاطب فیلم های جشنواره کودکان و نوجوانان است افزود: این مسئله باید در جشنواره پررنگ دیده شده و سانس صبح ویژه دانش آموزان اکران شود.

قائم مقام دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان اضافه کرد: برای بهره مندی بیشتر فیلم ها، باید المپیاد فیلم سازی از طرف آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم نوجوان همدان، چهارم تا هشتم مهر ماه در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار