طی آئینی با حضور نماینده مردم در مجلس و مسئولان
مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به شهر زرین آباد یکی از مطالبات به حق مردم این دیار بود که خوشبختانه مردم پس از سال ها انتظار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 22 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛عباس شمس اللهی در این مراسم که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولان ومردم برزار شد گفت : با گازرسانی به شهر زرین آباد یک هزارو 950خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

مدیر عامل شرکت گاز ایلام افزود: از یک هزارو 950خانوار 950در شهر پهله و650در روستا های این بخش قرار گرفته است که تاکنون 650علمک در شهر پهله نصب شده وعملیات گازرسانی به چند خانوار باقیمانده توسط پیمانکار در حال اجرا می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به شهرزرین آباد 70کیلیومتر خط تغذیه اجرا شده است گفت : برای گازرسانی به شهر زرین آباد 400میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون 506 روستا در استان گازدار شده و چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

شمس اللهی به وضعیت گازرسانی در دهلران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 شهر و ۵۶ روستا در شهرستان دهلران گازدار هستند و ۴ روستای دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست و انتظار می رود تا پایان سال جاری نیز روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند، به شبکه گاز متصل شوند./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار