فرماندار زیرکوه گفت: به مناسبت جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان مرزی 99 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 23 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی، فرماندار این شهرستان در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر زیرکوه اظهارداشت: دهنه فجر امسال باید متفاوت برگزار شو.

به گفته وی شهرستان زیرکوه در سالیان گذشته، امتحان خود را به خوبی پس داده و مشارکت و حضور پرشور مردم در همه صحنه ها، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان این که طی دوسال گذشته، دولت برنامه‌های بسیار خوبی در شهرستان زیرکوه داشته که با حضور مسئولان کشوری، استانی و ... اتفاقات خوبی رقم خورده است افزود: با این نگاهی که شکل گرفت برخی از عقب ماندگی شهرستان در حوزه‌های مختلف جبران شد، اما این را کافی نمی‌دانیم و باید بیشتر تلاش شود.

فرماندار زیرکوه اضافه کرد: اگر قرار است جشن محوری برگزار شود به طور حتم باید شان مردم حفظ شود.

غیرتی با بیان این که در ایام دهه فجر ۹۴ پروژه با اعتبار حدود ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد افزود: از این تعداد پروژه ۱۲ پروژه شهری و ۸۲ پروژه روستایی است.

همچنین ۵ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در شهرستان زیرکوه کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح «به عشق امام علی (ع) می‌بخشم»

دادستان زیرکوه هم در این جلسه اظهارداشت: مردم شهرستان زیرکوه نشان دادند که پیرو نظام، انقلاب و رهبری هستند و این را ثابت کرده اند.

وی با بیان این که مردم خود را ثابت کرده اند و نشان داده اند افزود: امروز نوبت ماست که خودمان را برای مردم ثابت کنیم.

به گفته وی در این شرایط حساس نباید کاری کنیم تا مردم از نظام و مسوولان نظام دلسرد شوند.

دادستان زیرکوه با اشاره به این که در ایام الله دهه مبارک فجر دادگستری زیرکوه در خدمت همه مردم و مسوولان خواهد بود و نقش آفرینی خواهد کرد گفت: از ۱۳ رجب طرحی به عشق مولا علی (ع) به نام «به عشق امام علی (ع) می‌بخشم»، در دادگستری زیرکوه اجرایی می‌شود.

وی ادامه امروز هم ۳ پرونده در دادگستری زیرکوه به صلح و سازش ختم شد و امیدواریم تا پایان این طرح پرونده‌های زیادی با صلح و سازش خاتمه یابد.

رویکرد دهه فجر رویکرد مردمی است

سرهنگ کاری، دبیر ستاد دهه فجر زیرکوه هم در این جلسه اظهارداشت: ۱۵ کمیته در سطح شهرستان برنامه ریزی شده تا برنامه‌های دهه مبارک فجر با قوت بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: شعار محوری دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است و برنامه‌های این دهه با محوریت این شعار برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد دهه فجر زیرکوه اضافه کرد: رویکرد برنامه‌های دهه فجر در حوزه‌های مختلف، با رویکرد مردمی خواهد بود و ان شالله بتوانیم در سطح شهرستان برنامه‌های خوبی را برگزار و دستاورد‌های نظام را به درستی تبیین کنیم.

سرهنگ کاری بیان داشت: گل سر سبد برنامه‌های دهه فجر، حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن خواهد بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار