مدیر عامل شرکت از ایلام از راه اندازی 97 ایستگاه تقلیل فشار گاز در دولت تدبیر و امید در این استان خبر داد و گفت: این در حالیست که در ادوار گذشته (10 سال قبل) تعداد دستگاه های سی جی اس (ایستگاه تقلیل) در استان ایلام 58 مورد بوده است.
کد خبر: ۴۰۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 17 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛عباس شمس اللهی  اظهار کرد: با گاز رسانی به این تعداد شهر و روستا در این مدت (اواسط سال 92 تاکنون) 51 هزار مورد اشتراک (36 هزار شهری و 15 هزار روستایی)، 31 هزار و 300 انشعاب، یک هزار و 348 کیلومتر شبکه توزیع و 383 کیلومتر خطوط انتقال گاز در این استان انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: در این مدت (اواسط سال 92 تاکنون) 34 هزار و 260 خانوار شهری و 18 هزار و 820 خانوار روستایی در مناطق مختلف این استان تحت پوشش شبکه گاز رسانی قرار گرفته اند.
 
شمس اللهی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها در اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید است، یادآور شد: ضریب نفوذ شبکه گاز به جمعیت روستایی در این استان هم اکنون 65 درصد است.
 
وی ضریب نفوذ شبکه گاز در جمعیت شهری استان را 98 درصد اعلام کرد و گفت: متوسط ضریب نفوذ گاز در کشور 70 درصد است که این استان در این شاخص هم در بخش روستایی و هم در بخش شهری از میانگین کشوری بالاتر است.
 
شمس اللهی اضافه کرد: تنها سه شهر ماژین در شهرستان دره شهر و میمه و پهله در حوزه استحفاظی شهرستان دهلران از نعمت گاز بی بهره هستند که عملیات گازرسانی به این شهرها با بیش از یک هزار و 977 خانوار توسط شرکت گاز استان ایلام در دست اقدام است.
 
به گزارش ایرنا، از زمان آغاز بکار دولت یازدهم تاکنون بیش از 50 هزار خانوار شهری و روستایی در سطح استان ایلام تحت پوشش شبکه گاز رسانی قرار گرفتند.
 
هم اکنون ضریب نفوذ شبکه گاز به جمعیت شهری استان ایلام 98 درصد و در مناطق شهری روستایی 65 درصد است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار