مدیرکل امور شهری استانداری ایلام:
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ایلام باید از صف بندی و گروه بندی اجتناب کرده و به سمت اتحاد و یکپارچگی حرکت کنند.
کد خبر: ۹۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 07 September 2015
عباس میرزاد  با اشاره به عدم حضور تعدادی از اعضای شورای شهر ایلام در انتخابات هیات رییسه اظهار کرد: گروه بندی اعضا در خدمات رسانی به مردم اخلال ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه از طریق فرماندار ایلام به منظور برقراری تفاهم و تعامل بین اعضا، نشست های مختلفی برگزار شد، افزود: در توزیع متوازن اعضای هیات رییسه و کمیسیون های اصلی و فرعی شورا باید اعتدال رعایت شود.
میرزاد با تاکید اینکه ملاک انتخاب افراد بر اساس رای اکثریت است، تاکید کرد: با این وجود اعضای شورا باید در جهت حفظ منافع شهروندان همدلی و تعامل بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: تجمع کمیسیون های اصلی و فرعی شورا در دست برخی افراد به منافع مردم آسیب زده و ارایه خدمات شهری را مختل می کند بنابراین باید در این زمینه موازنه برقرار شود.
به گفته وی، اجباری در این زمینه وجود ندارد اما رایزنی ها با اعضای شورا به منظور حل مسالمت آمیز مساله و رسیدن به تفاهم و تعامل ادامه دارد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: جلسه انتخابات هیات رییسه و اعضای کمیسیون های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر ایلام پس از تفاهم کامل میان اعضا برگزار خواهد شد.
میرزاد افزود: هیات رییسه سابق شورای اسلامی شهر ایلام پس از پایان مهلت قانونی یکساله از تاریخ 12 شهریور امکان برگزاری انتخابات ندارد بنابراین دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام برای برگزاری انتخابات هیات رییسه از سوی فرمانداری انجام می شود.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام نیز از برگزاری نشست هایی با حضور فرماندار و مدیرکل امور شهری و نمایندگان تشکل های مختلف این شورا خبر داد.
حسین جوکار افزود: نمایندگان تشکل های مختلف شورا در حال رسیدن به تفاهم و همدلی لازم برای برگزاری انتخابات هیات رییسه جدید هستند.
انتخابات هیات رییسه جدید قرار بود سه شنبه هفته گذشته برگزار شود که به علت غیبت برخی اعضا و به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان این جلسه لغو و به روز چهارشنبه موکول شد.
بدنبال پایان زمان فعالیت یکساله هیات رییسه شورای اسلامی شهر ایلام، انتخابات هیات رییسه جدید در روز چهارشنبه نیز به علت غیبت پنج عضو و به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان برگزار نشد.
شورای اسلامی شهر ایلام 11 عضو اصلی دارد و قرار است در انتخابات جدید رییس، نایب رییس، منشی، خزانه دار و سخنگوی شورای شهر برای مدت یکسال با رای اعضا برگزیده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار