عضوشورای شهرایلام
توزیع متوازن کمیسیون‌های تخصصی در بین اعضای شورای شهر ایلام سبب اختلافاتی شده و این اختلافات تا این مرحله سبب خارج شدن اکثریت شورای شهر ایلام برای تشکیل جلسه و انتخاب هیئت رئیسه پیش رفته است.
کد خبر: ۹۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 08 September 2015

به گزارش تابناک ایلام ،صادق نورمحمدی عضوشورای اسلامی شهرایلام گفت: توزیع متوازن کمیسیون‌های تخصصی در بین اعضای شورای شهر ایلام سبب اختلافاتی شده و این اختلافات تا این مرحله سبب خارج شدن اکثریت شورای شهر ایلام برای تشکیل جلسه و انتخاب هیئت رئیسه پیش رفته است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: تا امروز با گذشته یک هفته از زمان انتخاب هیئت رئیسه اعضای شورای شهر ایلام گذشته اما به علت عدم حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر ایلام در اعتراض به عملکرد توزیع متوازن کمیسیون‌های تخصصی در شورای شهر ایلام، این انتخابات و تشکیل جلسه اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: در این میان یک بار از سوی رئیس سابق شورای شهر ایلام دعوتی به عمل آمده که این دعوت از سوی پنج نفر از اعضای شورای شهر ایلام اجابت نشده و پس از آن تا امروز یک بار هم از سوی فرماندار ایلام این دعوت صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه همچنان اختلاف بر سر توزیع متوازن کمیسیون‌های تخصصی در شورای شهر ایلام وجود دارد، اضافه کرد: متأسفانه این مشکل همچنان پا برجا بوده و اقدام موثری برای رفع این مشکل صورت نپذیرفته است.

نورمحمدی با تشکر از فرماندار ایلام برای پیگیری رفع این مشکل تصریح کرد:  تنها فرماندار ایلام در این رابطه تلاش‌هایی کرده است اما متأسفانه یکی از مسئولان ارشد استان در این رابطه ورود عجیب و تهدیدآمیزی داشته است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: انتظار است که مسئولان ذی‌ربط با صبر و تحمل بیشتری این ماجرا را بررسی و در راستای حل مشکلات گام بردارند و از الفاظ تهدیدآمیز استفاده نکنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار