مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان ایلام گفت:دهه فجر امسال ۳۰۰ هکتار دیگر نیز از طرح شبکه های آبیاری تحت فشار پهله و پرچینه در بخش زرین آباد شهرستان دهلران به بهره برداری می رسد و تا کنون ۱۷۵ میلیارد ریال برای این طرح از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.
کد خبر: ۹۲۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 13 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسماعیل گوهری اظهار داشت :  تکمیل طرح شبکه های آبیاری تحت فشار پهله و پرچینه در بخش زرین آباد شهرستان دهلران نیازمند ۸۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه این طرح تا کنون در ۸۷۰ هکتار تکمیل شده است، افزود: این میزان اعتبار برای احداث ایستگاه های پمپاژ ثانویه و تامین برق نیاز است.

گوهری  یادآور شد: دهه فجر امسال ۳۰۰ هکتار دیگر نیز از این طرح به بهره برداری می رسد و تا کنون ۱۷۵ میلیارد ریال برای این طرح از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

رییس آب و خاک جهاد کشاورزی ایلام گفت: در صورتی که اعتبارات تکمیلی به لحاظ ریالی تامین شود مشکلی برای بهره برداری کامل طرح در سال آینده وجود ندارد.

گوهری افزود: اعتبارات اختصاص یافته برای شبکه فرعی آبیاری تحت فشار این طرح هزینه شده است و برای اجرای ۹ ایستگاه پمپاژ و همچنین بیش از ۴۰۰ هکتار باقیمانده اراضی تحت فشار بیش از ۸۰ میلیارد ریال نیاز است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار