استاندار ایلام خبر داد ؛
استاندار ایلام گفت: ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای غیر بومی به سایر استان ها بمنظور جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از صبح روز چهارشنبه دوازدهم تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 30 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست مبارزه با کرونا استان اظهار داشت: نظارت بر این ممنوعیت جدید تعیین شده بر عهده نیروی انتظامی و پلیس راه است و در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت زرد کرونا ۵۰۰ هزار و شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا یک میلیون جریمه برای پلاک آنان منظور خواهد شد.

وی تاکید کرد: ماموران راهور در ورودی شهرهای های استان حضور داشته و ضمن عودت خودروها، رانندگانی که نسبت به اجرای این مصوبه بی توجه باشند را جریمه خواهند کرد.

استاندار ایلام افزود: همچنین در مدت یاد شده نظارت بر مبادی ورودی و خروجی استان باید افزایش یابد و رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف بصورت روزانه نیز رصد شود.

نوذری یادآور شد: در تعطیلات پیش رو مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند که در صورت عدم رعایت این دستورالعمل استان وارد پیک پنجم کرونا می شود و شرایط از گذشته بحرانی تر خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار