رییس تأیید صلاحیت اداره کل استاندارد ایلام افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون این اداره کل در حوزه تأیید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار استانی، به تمدید ۲ فقره گواهی نامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار و یک فقره تأیید صلاحیت شرکت بازرسی در زمینه کالا و خدمات اقدام کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 04 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  هادی دوست محمدی  افزود:  آزمایشگاه‌هایی که صلاحیت علمی و فنی آن‌ها در زمینه آزمون فرآورده‌ها (ارزیابی انطباق)، به تأیید کمیته فنی می‌رسد می‌توانند به عنوان آزمایشگاه همکار، بر اساس استاندارد‌های ملی به ارائه خدمات آزمایشگاهی تحت نظارت اداره کل بپردازند.

وی مطرح کرد: اداره کل استاندارد در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون‎سپاری فعالیت‌های تصدی‌گری، تمدید صلاحیت آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های بازرسی و نمونه برداری کالا را در دستور کار قرار داده است.

دوست محمدی افزود: صنایع ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی، آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی خودرو‌های دوگانه سوز، صنایع سلولزی و پلیمری، کالیبراسیون، لوله‌های پلی اتیلن آب رسانی و اندازه شناسی قانونی از جمله زمینه‌های فعالیت این آزمایشگاه‌ها است که در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می‌شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار