Mojtaba Kavar پیوست‌ها۱۲:۰۵ ‎(۳۱ دقیقه پیش)‎ به من معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: مشکلات عشایر منطقه مولی در بخش زرین آباد این شهرستان را می توان در قالب مجتمع دامداری پیگیری و حل و فصل کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 01 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ لطیف صادقی در دیدار با عشایر منطقه مولی و بررسی مشکلات آنان با حضور جمعی از مدیران شهرستان و بخشدار زرین آباد اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص این منطقه و فاصله تا شهر پهله بعنوان روستا شناخته نمی شود.

وی افزود: مشکلات این قشر بویژه در زمینه زیرساخت ها با توجه به اتفاق نظر عشایر منطقه در قالب مجتمع دامداری از طریق نهادهای حمایتی ، خیریه ها و حمایت های دولتی پیگیری می شود.

فرماندار ویزه دهلران تاکید کرد: تلاش ما حفظ و ایجاد اشتغال در این منطقه و تبدیل آن به یک مجتمع دامداری در جهت تسریع در حل مشکلات آن خواهد بود.

صادقی با اشاره به نامناسب بودن راه دسترسی منطقه عشایری مولی از راهداری زرین آباد خواست تسطیح آنرا در دستور کار قرار دهد.

وی خدمت و محرومیت زدایی را از برنامه های جدی دولت سیزدهم برشمرد و ضافه کرد: دامداراناز مولدترین اقشار جامعه هستند و تلاش می کنیم در قالب تعاونی و مجتمع دامداری بخشی از نیازهای آنها را مرتفع کنیم.

فرماندار ویژه دهلران همچنین با عشایر مستقر در ورودی شهر پهله دیدار کرد و گفت: هدف خدمتگزاران شما در دولت سیزدهم حضور در میان مردم و بویژه عشایر برای حل مشکلات آنان در جهت تولید و اشتغال است.

صادقی یادآور شد: بیشتر مشکل این عشایر تامین آب شرب است که بصورت موقت با آبرسانی سیار و بصورت ویژه از طریق آب و فاضلاب پیگیری خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار