جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد :دشمن برای برچیدن نظام اسلامی هجمه ها و دسیسه های متعددی پیاده کرده اما با عنایت خداوند و هوشیاری مردم و مسوولان این فشارها خنثی و بدون نتیجه بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 07 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار فدوی گفت : بسیج و سپاه همواره در اهداف والای انقلاب اسلامی با یاری خداوند در سطح ملی، متطقه ای و جهانی توفیق داشته است.

وی بیان داشت:  اربعین و جایگاه این زیارت معنوی یکی از راه های شناخت سیدالشهدا و نهضت عاشورا است.

سردار فدوی ادامه داد : دشمنان همواره مانع انعکاس حرکت های میلیونی زائران شده و بر آن سرپوش می گذارند تا این کنگره عظیم جهانی در سطح بین المللی منعکس نشود در حالیکه عظمت حرکت اربعین هیچگاه با این اقدامات مذبوحانه خاموش نمی شود.

وی افزود:  چشمان دشمن به دنبال اربعین است و با شناخت از اهمیت این کنگره تمام حرکات اربعین را رصد می کند ولی با وجود تمام تبلیغات مسموم آنان همه ساله دلهای همه شیعیان و دلدادگان معطوف اربعین است هرچند توفیق زیارت نصیب عده کمی می شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  توفیق خدمت رسانی به زائران بسیار مهم است و مهمان نوازی و خدمت رسانی مردم مهران و استان ایلام در سال های گذشته، همیشه جمعیت زیادی از زائران را به سوی این استان می کشاند.

 وی گفت  : ایران ثابت کرده در همه ابعاد و حوزه ها جلوتر بوده و دشمن به اعتراف خود در ضعف و اضمحلال قرار دارد ، مسوولان غربی به ویژه آمریکایی ها و اسرائیل در سخنرانی های خود معترف به جایگاه مقتدرانه ایران هستند و علت ضعف خود را ایران اسلامی می دانند./ع

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار