معاون وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت؛
معاون وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت گفت : برای تکمیل کارخانه سیمان دهلران 600میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ 30 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ وجیه الله جعفری در حاشیه بازدید از کار خانه سیمان دهلران در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : کارخانه سیمان دهلران نیازمند حمایت مجموعه بانکی است و باید همه کمک کنند تا این پروژه که از پیشرفت فیزیکی مناسبی بر خوردار است بیش از این زمان بر نباشد.

وی ادامه داد : تلاش خواهیم کرد در بازده زمانی کوتاهی مشکل تامین مالی را از راه های مختلف حل کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت  گفت : یکی از مسیر ها حل مشکلات مالی این پروژه این است که سرمایه گذارو بانک عامل پای کار باشند تا مشکل حل شود.

وی ادامه داد : طولانی شدن این پروژه به صلاح نیست وباید این کارخانه فعال شود حتی اگر سرمایه گذار پای کار نباشد خود بانک باید آن را فعال کند و این سرمایه مملکت است وباید به بهره برداری برسد.

وی  ادامه داد : ما هم تلاش می کنم تامین مالی برای تکیمل این پروژه حل شود

معاون وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت گفت: ظرفیت های مختلف بخش معدن مانند گچ، مواد سیلیسی و آهک می تواند زمینه سرمایه گذاری را در مناطقی چون شهرستان آبدانان فراهم آورد.

وی افزود: ایمیدرو به عنوان سازمان توسعه صنایع معادن در این زمینه فعالیت های گسترده ای در حوزه سرمایه گذاری انجام می دهد که همکاران ما در شرکت های وابسته و خود ایمیدرو ظرف مدت ۲ ماه بررسی های لازم را انجام می دهند تا بتوانیم سرمایه گذاری لازم از طریق شرکت های بخش خصوصی و شرکت های وابسته  در منطقه انجام شود.

جعفری بیان داشت : درشهرهای حوزه جنوبی استان ایلام ظرفیت های خوبی وجود دارد و ما به دنبال این هستیم که در حوزه صنعت و معدن این منطقه بررسی های لازم انجام شود تا بتوانیم با توجه به ظرفیت هایی که در این شهرستان ها وجود دارد، فعالیت های حوزه معادن را توسعه دهیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار