جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان داشت : سطح سواد رسانه‌ای جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی ارتقا یابد.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 07 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قدرت الله کریمیان مطرح کرد : کسانی که از انقلاب اسلامی سیلی خوردند امروز در مقابل ما قرار گرفته‌اند و تمام توان خود را در راستای ضربه زدن به نظام به کار گرفته‌ان

وی گفت : در حوادث اخیر ما باید روایت‌ها را در بستر شبکه‌های اجتماعی درست تفسیر کنیم. دشمنان ما در اتفاقات اخیر بنابر یک روایت نامناسب سعی کردند که وضعیت جامعه را متشنج نمایند و با القای کشته سازی در سطح جامعه درصدد ایجاد التهاب در جامعه برآمدند.

سردار کریمیان ادامه داد : فضای مجازی فضایی مهم و غیر قابل اجتناب است که باید در این عرصه با تمام توان و ظرفیت‌های موجود عمل نماییم.

وی بیان داشت : دشمنان ما بدانند که در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند ماند چرا که هیاهوی آنان در اغتشاشات اخیر راه به جایی نخواهد برد و قطع به یقین پاسخی کوبنده از نظام جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت : روشنگری در سطح جامعه و ایجاد امید آفرینی در سطح جامعه باید به یک وظیفه تبدیل شود چرا که با یک تفسیر عالمانه می‌توان ابعاد مختلف یک موضوع را روشن کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار