عضو مجمع نمایندگان استان ایلام:
هر چند ستاد حوادث غیر مترقبه کشور و استان ایلام برای مواجهه با این رخدادهای طبیعی اعلام آمادگی کرده بودند اما اکنون منفعل و غافلگیرشدند و مردم نسبت به عملکرد آن ها ناراضی هستند.
کد خبر: ۱۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 30 October 2015
عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس با انتقاد از عملکرد سازمان‌های مسئول به ویژه هلال‌احمر در سیل اخیر استان ایلام، گفت: هر چند ستاد حوادث غیر مترقبه کشور و استان ایلام برای مواجهه با این رخدادهای طبیعی اعلام آمادگی کرده بودند اما اکنون منفعل و غافلگیرشدند و مردم نسبت به عملکرد آن ها ناراضی هستند.

علی محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، درخصوص آخرین گزارش های سیل اخیراستان ایلام، گفت: بارش‌های سنگین دو روز گذشته علاوه بر خسارت به زیرساخت های این استان منجربه  فوت 3 شهروند ایلامی و مفقود شدن یک نفر شده است.

نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بالغ بر 700 میلیارد تومان خسارت وارده این سیل درایلام پیش بینی شده است، افزود: هر چند ستاد حوادث غیر مترقبه کشور و استان ایلام برای مواجهه با این رخدادهای طبیعی اعلام آمادگی کرده بودند اما اکنون منفعل و غافلگیرشدند و مردم نسبت به عملکرد آن ها ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: مردم از اینکه هلال احمر عکس العمل خوبی نداشته است معترضند حتی خود مردم تلاش می کنند جسد جوانی را که 2 روز است در زرین آباد مفقود شده، پیدا کنند.

احمدی یادآور شد: واقعیت این است که دامنه خسارت ها گسترده است و 220 میلیمتر بارش باران گزارش شده است. هر چند برخی از مسئولان دولتی همچون آقایان نوبخت و فریدون از شهرهای سیل زده بازدید کردند ولی انتظار کمک رسانی بیشتری از سازمان‌های مربوطه وجود دارد./پ

منبع: خانه ملت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار