در اجرای این تور صنعتی که به همت و مسئولیت شرکت شهرک های صنعتی ایلام در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، صنعتگران ایلامی با نحوه کار و فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس تهران آشنا شدند.
کد خبر: ۲۹۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 17 September 2016
در اجرای این تور صنعتی که به همت و مسئولیت شرکت شهرک های صنعتی ایلام در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، صنعتگران ایلامی با نحوه کار و فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک آشنا شدند.

به گزارش تابناک ایلام؛20نفر از صاحبان واحدهای تولیدی استان ایلام مستقر در شهرک های صنعتی یا خارج از این شهرک ها در این برنامه 2 روزه حضور داشتند.

شرکت های تولیدی نایلون و نایلکس و همچنین واحد تولیدی درزگیر پنجره دو جداره مستقر در شهرک شمس در زمره واحدهایی بود که صنعتگران ایلامی در این تور از آنها دیدن کردند.

شهرک صنعتی شمس با گستره 30 هزار هکتار در کیلومتر 40 آزاد راه تهران - قم و فاصله پنج کیلومتری فرودگاه امام خمینی(ره) بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه است.

این شهرک همچنین در هشت کیلومتری نزدیک ترین ایستگاه راه آهن دارای بیش از یک هزار و 500 واحد صنعتی فعال در صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین سازی و کانی غیر فلزی است.

صنایع فلزی و ماشین آلات بیشترین سهم و تعداد واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شمس تهران را تشکیل می دهد.

اعضای تور صنعتی شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام هم چنین در برنامه دیگری از نمایشگاه سراسری مواد و محصولات غذایی، آشامیدنی و صنایع خوراکی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام در خصوص برگزاری این تور صنعتی گفت: این شرکت همه ساله به منظور آشنایی هر چه بیشتر صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی آنان را به بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی موفق و فعال در استان های مختلف کشور اعزام می کند.

مرتضی دارایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازدید تولید کنندگان استان از واحدهای صنعتی موفق کشور آنان را با روش های نوین مدیریتی و استفاده از تجهیزات جدید آشنا می کند و می تواند در ادامه مسیر راهنمای بسیار خوبی برای تداوم کار و تلاش آنها باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال استان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 واحد با ارائه تسهیلات دوباره در مدار و چرخه تولید قرار گرفته اند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار