مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: توجه به توسعه گردشگری ورزشی در استان ایلام ضروری است.
کد خبر: ۳۴۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 19 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: استان ایلام ظرفیت های بالایی برای توسعه گردشگری در حوزه های مختلف دارد و در این در حالی است که با توسعه گردشگری در استان، میتوان به رونق اقتصادی رسید.

وی با بیان اینکه رونق گردشگری در حوزه های مختلف می تواند فرهنگ ایلامی و بومی استان را به تمامی مردم معرفی کند، افزود: در حوزه ورزش نیز می توان اقداماتی را انجام داد که به رونق و توسعه استان منجر شود چرا که ایلام ظرفیت بالایی در حوزه ورزش دارد و تا کنون نیز مسابقات کشوری، منطقه ای و بین المللی بسیاری در استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام عنوان کرد: گردشگری ورزشی می تواند زمان کوتاه و بلند داشته باشد و لازم است که در این حوزه تلاش بیشتری شود چرا که در سطح جهانی شاهد هستیم که گردشگری ورزشی تا چه اندازه سبب رونق اقتصادی می شود.

وی گفت: ما در استان ایلام با داشتن رشته کوه های زاگرس و کوه مانشت و کبیرکوه می توانیم علاقمندان به کوهنوردی را به سمت استان جذب کنیم.

شنبه زاده خاطرنشان کرد: به طور قطع توجه همه جانبه به حوزه می تواند ما در مسیری قرار دهد که شاهد رونق گردشگری ورزشی در استان باشیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار