استاندارایلام؛
استاندار ایلام از افتتاح وبهره برداری 2 طرح صنعتی، تولیدی کوشاب غرب و کارخانه فولاد گستر در شهرک صنعتی شباب درآینده نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۳۷۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 17 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید عصر پنجشنبه در بازدید از شهرک صنعتی سرابله گفت: طرح کوشاب غرب تقریبا آماده و در مراحل پایانی کار است و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و کارخانه فولاد گستر نیز در نیمه اول سال آینده افتتاح خواهد شد.
 
وی آغاز بکار این 2 طرح را عاملی مهم در توسعه و رونق اقتصادی چرداول برشمرد و افزود: اصولا وجود این چنین طرح ها و کارخانه های بزرگ در هر منطقه ای ضمن اشتغال زایی و رونق تولید باعث می شود به همراه آن تکنولوژی‌های جدید و به تبع آن کارخانجات دیگر برای تولید مواد مورد نیاز طرح های اعلام شده ایجاد شود و این روند تولید ثروت و رونق اقتصادی را در بر خواهد داشت.
 
مروارید ضمن رضایتمندی از وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام و شهرستان چرداول تاکید کرد: آینده اقتصادی این استان بسیار روشن و امیدوار کننده است و با خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید می توان با رونق تولید و صنعت زمینه بکارگیری و فعالیت جوانان و تحصیل کرده دانشگاهی را در این نواحی صنعتی فراهم کرد.
 
استاندار ایلام گفت: دولت دکتر روحانی عزم و اراده خود را برای اعتلای اقتصاد کشور بکار گرفته و رویکرد مثبت دولت آینده روشن را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور در پیش گرفته است.
 
وی یادآور شد: هیچ بهانه ای برای عدم خدمت رسانی به بخش‌های تولید، صنعت، کشاورزی پذیرفته نمی شود و احیا و ساخت هر واحد و کارخانه بستری مهم برای رونق اقتصادی کشور و تولید ثروت است.
 
محمدرضا مروارید به همراه معاونان سیاسی، امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی، مدیران ستادی و فرمانداران شهرستان های استان از شهرک صنعتی سرابله بازدید کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار