فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران عنوان کرد:
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کاهش 4 درصدی وقوع سرقت در سال 95 گفت: 63 درصد کل سرقت های انجام شده در سطح استان کشف شده است .
کد خبر: ۳۹۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 12 March 2017

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کاهش 4 درصدی وقوع سرقت در سال 95 گفت: 63 درصد کل سرقت های انجام شده در سطح استان کشف شده است .

به گزارش تابناک ایلام،سردار "نورعلی یاری" در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی به واسطه رهبر بزرگ انقلاب و موضع گیری های قاطع ایشان در مقابل استکبار جانی و با وجود نیروهای مسلح پرتوان است.

وی ادامه داد:نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی توانسته است به خوبی امنیت مرزها را برقرار و آرامش مطلوبی را در جای جای کشور برقرار نماید.

وی برقراری امنیت و حفظ آرامش مناسبت ها و مراسمات مذهبی ، سیاسی و اجتماعی را از مهمترین اقدامات پلیس ایلام در سال 95 عنوان کرد و گفت: در طول سال 1395 بیش از 143 هزار تماس تلفنی از طریق مردم با رده های مختلف انتظامی استان برقرار شده است.
 
فرمانده انتظامی استان رسیدگی به 53 هزار پرونده قضائی در کلانتریها و پاسگاههای انتظامی را از دیگر شاخص های کار پلیس ایلام عنوان کرد و گفت: در مجموع 70 درصد این پرونده ها قبل از ورود به چرخه محاکم قضائی توسط مددکاران و مشاوران اجتماعی در کلانتری ها به مصالحه انجامیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:در سال 1395 وقوع سرقت در سطح استان به میزان 4 درصد کاهش داشته است و از سرقت های صورت گرفته در این مدت 63 درصد نیز کشف شده است.

وی همچنین به افزایش چند درصدی قتل در استان اشاره کرد و گفت:با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان علاوه بر کشف تمام قتل های به وقوع پیوسته در سال 95 چند فقره قتل از سال های پیش نیز کشف شده به طوری که کشف قتل ها در مقایسه با سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

سردار یاری با اشاره به کسب رتبه برتر استان در کاهش تصادفات فوتی گفت:تصادفات منجر به مرگ در سطح استان و در مقایسه با سال قبل 26 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین به افزایش 68 درصد کشفیات کالای قاچاق در سطح استان اشاره کرد و تصریح کرد:پلیس استان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنب بر اجرای اقتصاد مقاومتی علاوه بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز یگان انتظامی تعزیرات را نیز راه اندازی کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام  در ادامه به کشف 267 کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و گفت:در راستای مبارزه به مواد مخدر،مقابله با خرده فروشان و بستن گلوگاه ها از اولویت های پلیس استان می باشد./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار