فرماندار بدره گفت:با اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر یارانه ای،هفت کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان روکش آسفالت شدند.
کد خبر: ۴۱۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 04 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: روکش آسفالت راه های روستایی در روستاهای زید،زرانگوش،گله دار و گچ کوبان انجام شده است.
 
وی خدمات دولت تدبیرو امید درتوسعه روستایی را قابل توجه خواند و افزود:در دولت تدبیر و امید با نگاه توسه گرایانه و انسجام ملیاتی، بیش از600 میلیارد ریال هزینه شده است که نقش مهمی در تغییر سیمای شهرستان داشته است.
 
فرماندار بدره تاکید کرد: در دولت یازدهم نگاه متوازنی به بخش های مختلف سیاسی،اجتماعی و اقتصادی صورت گرفته است وباتوجه به اهمیت روستاها در اقتصادمقاومتی و همچنین جلوگیری از مهاجرت بی رویه آنان به شهرها،توسعه زیرساخت های روستایی در دستور کار قرار دارد.
 
مراد حاصلی درمورد مهمترین طرح های توسعه این شهرستان گفت:در زمینه عمران روستایی 40 میلیارد، امور آموزش و توسعه فضاها20 میلیارد ریال،توسعه، تمیر و نوسازی شبکه برق 70 میلیارد ریال ، طرح های مربوط به عشایر و دامداران 30 میلیارد ریال ودر حوزه راه و زیرساخت ها نیز 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی در خصوص احداث و توسه شبکه گازرسانی این شهرستان اضافه کرد:گازرسانی به شهرستان با120 میلیارد ریال اتبار انجام شده است که با پوشش صد در صدی جمعیت شهری و90 درصدی جمعیت روستایی از شهرستان های پیشرو دراین زمینه است.
 
فرماندار بدره با اشاره به ضرورت توسعه روستاها یادآور شد: روستاییان قلب تپنده اقتصادکشور و خرد ترین سطح تولید در جوامع هستند که باید با توسعه زیر ساخت ها واطای امکانات به روز، در جریان پویای کشور جا نمانند وبتوانند با بهره مندی از امکانات موجود نقش خودرا در جامعه حفظ کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛شهرستان بدره  مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال1395 کشور دارای 4 هزار و 311 خانوار و 15 هزار و614 نفر جمعیت است که از این تعداد ، 4 هزار و 278 نفر شهری و11 هزار و 334 نفر روستایی هستند.
 
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد ودارای دو بخش مرکزی و هندمینی است،بخش مرکزی مشتمل بر دهستان های کلم و دوستان و بخش هندمینی نیز دارای دو دهستان آب چشمه و زرانگوش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار