مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت یازدهم از جنس ایثارگران است و رئیس جمهوری بخاطر حضور مداوم در جبهه ها، ایثارگران را باور دارد.
کد خبر: ۴۲۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 09 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین پرویز ولی زاده روز سه شنبه در نشست مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی استان ایلام اظهار کرد: تا کسی به ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت باور و ایمان قلبی نداشته باشد و از جنس خود آنان نباشد اراده ای برای خدمت به این قشر در او ایجاد نخواهد شد.
 
وی تاکید کرد: دولت یازدهم تنها 2 ماه پس از روی کار آمدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که سال 90 تصویب شده و سال 91 به رئیس جمهوری وقت ابلاغ شده بود را اجرایی کرد.
 
حجت الاسلام ولی زاده یادآور شد: این قانون تنها برای چهار سال به صورت آزمایشی تصویب شده بود و اگر توسط دولت یازدهم اجرایی نمی شد در سال 94 باطل شده و امکان دائمی کردن آن وجود نداشت.
 
وی اضافه کرد: اجرای این قانون تحول بسیار بزرگی در خدمات رسانی به ایثارگران ایجاد کرد و پرداخت 100 درصد هزینه درمان تمامی ایثارگران کشور تنها یک بند از این قانون است.
 
مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده بقا و استمرار نظام اسلامی است و شخص رئیس جمهور خود را مقید می داند که هر هفته به دیدار خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران رفته و از آنها دلجویی کند.
 
حجت الاسلام ولی زاده افزود: این دولت خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را افتخار خود می داند و هیچگاه خدمات ارائه شده به آنان را در بوق و کرنا نکرده است.
 
 وی با بیان اینکه حتی بسیاری از دولتمردان نیز از جمله استانداران و معاونان استانداران از خدمات ارائه شده به ایثارگران اطلاع ندارند، تاکید کرد: دولت ها می آیند و می روند و انتخابات نیز تمام خواهد شد اما همه ما باید به خدماتی که به ایثارگران ارائه شده است افتخار کنیم.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: این استان با تقدیم سه هزار شهید در دوران دفاع مقدس، از نظر تعداد شهدا به نسبت جمعیت مقام اول کشور را دارد.
 
حسین کلانتری اظهار کرد: زنان و مردان این استان با وجود اینکه خانه و کاشانه شان در زمان جنگ ویران شد اما امام(ره) را تنها نگذاشتند و در میدان نبرد با متجاوزان جانانه جنگیدند.
 
وی یادآور شد: مردم مرزدار این استان با کمترین توقع از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند و هیچگونه هزینه ای نیز به نظام و دولت تحمیل نکردند.
 
معاون استاندار ایلام با بیان اینکه 12 هزار جانباز و 330 آزاده در این استان وجود دارد، گفت: با وجود خدمات خوبی که به جامعه ایثارگران ارائه شده است اما بیکاری مهمترین مشکل ایثارگران این استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری عصر دوشنبه به استان ایلام سفر کرد، دیدار با ایثارگران و سخنرانی در جمع هواداران حسن روحانی در شهرستان دهلران، دیدار با محمدرضا مروارید استاندار ایلام و شرکت در نشست مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی استان ایلام و همچنین دیدار با مادر شهیدان صادق و عباس امیدی و جانباز 70 درصد غلامرضا غیاثی از برنامه های سفر حجت الاسلام ولی زاده به استان ایلام است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار