معاون استاندارایلام مطرح کرد
اسماعیل رستمی عصر چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: معضل شوم قاچاق کالا و ارز یک عارضه اقتصادی است که تبعات منفی زیادی در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارد.
کد خبر: ۴۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 17 June 2015

معاون استاندارایلام با توجه به وضعیت قاچاق کالا درکشورگفت: این معضل، ناهنجاری های اجتماعی را در جامعه افزایش داده و در کاهش فرصت های شغلی و ایجاد بیکاری بسیار اثرگذار است، همچنین می تواند خسارات شدید و جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد کند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام ادامه داد: مهمترین راه جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور استاندارد بودن تولیدات داخلی و حمایت از آنها است که در این خصوص می طلبد دستگاه های اجرایی نظارتی جدی در این زمینه داشته باشند.

رستمی با اشاره به اینکه در مجموع اقدامات خوبی در این استان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است، گقت: حضور مستمر مسوولان در میدان می‎تواند بهترین راه‎حل در این زمینه باشد و از بسیاری از تخلفات جلوگیری کند.

وی پیشگیری از ورود کالای قاچاق را بهترین راه مبارزه با این معضل در جامعه اعلام کرد و یادآور شد: مقابله با این پدیده شوم وظیفه ای همگانی و تکلیفی شرعی است که برای مقابله با این پدیده شوم دو مقوله فرهنگ سازی و آموزش نیز می تواند تاثیر زیادی داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار