شهردار مهران دستورالعمل حمايت از کالاي ايراني را به زيرمجموعه‌هاي شهرداري مهران ابلاغ کرد.
کد خبر: ۵۹۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 30 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حجت شاکیان با صدور نخستین دستورالعمل خود در سال جدید با عنایت به نام گذاری سال ١٣٩٧ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، شهرداری مهران را ملزم به حمایت از محصولات تولید داخل کرد.

وی ادامه داد: در دستورالعمل ذکرشده بر استفاده و خرید تجهیزات و ملزومات با کیفیت تولید داخل و اجتناب از خرید محصولات خارجی تاکید شده بود، مورد استناد قرار گرفته است.

این مسؤول اضافه کرد: در دستورالعمل صادره از سوی شهردار مهران آمده است نظر به نامگذاری سال ۱۳۹۷ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای تاکیدات دولت محترم در اجرای و عملیاتی کردن این دستورات لازم است اداره با رعایت کلیه جوانب و مالی و کیفیتی در خرید های مورد نیاز شهرداری از کالاهای ایرانی موجود در بازار استفاده گردد و در صورت نیاز به کالای غیر ایرانی مراتب حتی الامکان توسط کارپرداز در بازار مطرح تصمیم گیری شود.

شاکیان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص مالی و معیشتی کسبه مستقر در شهر مهران لازم است خرید لوازم و کالای مورد نیاز شهرداری توسط کاربر در بازی با رعایت کلیه دستورالعمل های مالی و تضمین کیفیت اجناس و رعایت صرفه و صلاح شهرداری از واحدهای صنفی و کسبه شهر مهران در اولویت اول قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار