مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از بهره برداری مرکز نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام در 6 ماهه نخست سال آینده خبر داد و گفت: این مرکز با 70 درصد پیشرفت فیزیکی سال 98 به بهره بردای خواهد رسید.
کد خبر: ۷۱۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 25 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر کاظمی اظهار داشت: این مرکز به منظور ساماندهی افراد بی سرپرست و اشخاصی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند، احداث می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و توانمندسازی و حمایت از این اشخاص نیاز به یک مرکز مجهز در شهر ایلام دارد که با پیگیری این اداره کل و مساعدت وزارت راه و شهرسازی (شرکت مادر تخصصی باز آفرینی شهری ایران) و همکاری مسئولان استان، احداث ساختمان این مرکز در یکی از سکونتگاه های هدف شهر ایلام (محله سبزی آباد) در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام با زیر بنای سه هزار متر مربع در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال احداث است و پیش بینی می شود در 6 ماهه اول سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

وی اضافه کرد: برای احداث این مرکز تاکنون 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با تامین به موقع اعتبار آن روند بهره برداری از این طرح تسریع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند به مامنی برای افراد آسیب دیده مبدل شود و آنان بتوانند از خدمات آموزشی، بهداشتی و اجتماعی شهر بهره مند شوند.

همچنین مجموعه فرهنگی، بهداشتی، خدماتی محله بانبرز شهر ایلام نیز که با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در محلات هدف با اعتبارات وزارت راه و شهرسازی( شرکت باز آفرینی شهری ایران ) توسط این اداره کل به مرحله اجرا در آمده نیمه نخست سال آینده افتتاح می شود./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار