معاون سیاسی وامنیتی استاندار ایلام گفت:
محمد نوذری روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان چرداول افزود: شعار ستاد انتخابات کشور در این دوره از انتخابات گام دوم انقلاب، بی طرفی،قانونمداری و انسجام ملی است و همه ارکان برگزار کننده انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام با همدلی در کنار هم خواهند بود و زمینه را برای برای یک انتخابات مهم با مشارکت بالای مردم فراهم خواهیم نمود.
کد خبر: ۷۹۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 23 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد نوذری روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان چرداول افزود: شعار ستاد انتخابات کشور در این دوره از انتخابات گام دوم انقلاب، بی طرفی،قانونمداری و انسجام ملی است و همه ارکان برگزار کننده انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام با همدلی در کنار هم خواهند بود و زمینه را برای برای یک انتخابات مهم با مشارکت بالای مردم فراهم خواهیم نمود.


وی اضافه کرد: تمام فرمانداران شهرستان های تابع استان ایلام با رعایت و التزام به شعار این دوره از انتخابات و تاکید بر اصل بی طرفی مقدمات و تمهیدات حضور باشکوه مردم را در این عرصه مهم فراهم کنند و مطمین هستیم مردم استان ایلام همچون ادوار گذشته انتخابات مشارکتی چشمگیر خواهند داشت و خط بطلانی بر تمام دسیسه ها و نقشه های پلید دشمنان خواهند کشید.


نوذری به انتخابات متعدد در استان گریزی زدو یادآور شد:میزان مشارکت مردم استان در انتخابات گذشته بیش از 75 درصد بوده که این میزان نشان دهنده مشارکت حداکثری و عالی مردم بوده و در اسفند امسال نیز صندوق های مخصوص جمع آوری آرا منتظر مشارکت بیش از 400 هزار نفر از واجدین شرایط رای دادن اعم از مردان و زنان در تمام نقط مختلف استان می باشد.


معاون سیاسی، امنیتی استاتداری ایلام تاکید کرد: قومیت ها، قبیله ها، بزرگان،گروه های سیاسی، اجتماعی از متغیرهای انتخابات استان ایلام هستند و هدف و شعار اصلی ستاد انتخابات اول: مشارکت بالای مردم در انتخابات اسفند و همچنین اصل بی طرفی مجریان انتخاباتی می باشد و رای مردم با هرگونه گرایش و تفکر سیاسی قابل احترام بوده و ما ها امانتدار این آرا می باشیم.
نوذری در ادامه به هدفمندسازی سوخت بنزین توسط دولت اشاره کرد و گفت: خودکفایی بنزین یکی از کارهای بزرگ در ایران بوده که متاسفانه روند مصرف بنزین در سال های گذشته روندی صعودی داشته که در صورت عدم کنترل این روند باید در سال آینده بنزین را وارد می کردیم که این زنگ خطر و هشداری جدی برای کشور به شمار می رفت.


وی ارزان بودن و همچنین الگوی بالای مصرف بنزین در کشور نسبت به کشورهای همسایه را یادآور شد و افزود: دولت سالیانه 6 هزار میلیارد ریال یارانه بنزین را پرداخت می کند که عدالت در توزیع و بهره مندی دهک های پایین جامعه از یارانه بنزین را دلیل هدمندسازی آن توسط دولت در روزهای اخیر دانست و خواستار صبر و بردباری مردم در این موضوع شد زیرا مردم با تحمل اثرات مثیبت این طرح را قطعا لمس خواهند کرد.


نوذری خاطر نشان شد: طرح هدفمندسازی بنزین و افزایش قیمت آن یک تصمیم ملی است و نیازمند وحدت و انسجام ملی می باشد که پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در باره هدفمندسازی سوخت بنزین و تمکین مردم به اوامر معظم لهشاهد آرامش و روند عادی در این خصوص هستیم.


وی در ادامه گفت: حدود 50 درصد از مردم ایران فاقد خودرو هستند که هدفمندسازی سوخت بنزین باعث رعایت عدالت و واریز شدن سهم واقعی به سبد زندگی این خانوارها شده و اثرات مثبت این طرح در آینده ای نزدیک بر سطح زندگی مردم بویژه دهک های پایین جامعه بیشتر و بهتر لمس خواهد شد.


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام هدف از تشکیل این جلسه را تجلیل و معارفه فرمانداران سابق و جدید در شهرستان چرداول برشمرد و خاطر نشان کرد: تغییر مدیریت در نظام ما یک نعمت الهی ست و در واقع در این زمان پرچم خدمت رسانی از یک انسان خوب به یک نفر انسان خوب دیگر داده می شود و از فرماندار جدید می خواهیم با تدبیر و برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها و پتننسیل های موجود در رفع مشکلات و خدمت رسانی بهتر به مردم گام بردارد.


نوذری بر تلاش فرماندار جدید چرداول بر: آسیب های اجتماعی،اقتصاد مقاومتی، زیرساخت های شهرستان،ارتباط و تعامل با بزرگان و همه طیف های سیاسی،آوردن سرمایه گذار در شهرستان و رونق تولید و اشتغال تاکید کرد.
در این آیین با تقدیر از زحمات 3 ساله آقای مراد یگانه فرماندار سابق جناب آقای الیاس فتاحی بعنوان فرماندارجدید شهرستان چرداول منصوب گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار