فرماندار چرداول:
فرماندار چرداول گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای عمران و آبادانی بخش زاگرس اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۰۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 28 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس فتاحی در جریان بازدید از بخش زاگرس شهرستان چرداول اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است و در این راستا طی سال های اخیر خدمات چشمگیری در زمینه های مختلف توسعه شبکه های آب، برق، گاز، راهسازی، فضاهای آموزشی و فرهنگی، کشاورزی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر تداوم دیدارهای مردمی و رفع مشکلات آنها افزود: علیرغم محدودیت های مالی از حداقل ها بهترین استفاده و بهره برداری را خواهیم برد.

فرماندار چرداول تاکید کرد: اجرای طرح های هادی روستایی زمینه ساز عمران و آبادانی است و در این راستا بودجه مورد نیاز از محل اعتبارات ارزش افزوده برای اجرای طرح و نقشه هادی در چهار روستای دول زرد، نیدوله سفلی، تخت بسطام علیا و سفلی در نظر خواهیم گرفت تا مشکل این روستا ها پس از سال ها برطرف شود.

فتاحی با اشاره به سیل فروردین امسال و خساراتی که به باغات روستای نیدوله وارد کرد، یادآور شد: برای تعمیر و نگهداری ایستگاه پمپاژ آب نیدوله یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین بهسازی و جدول گذاری روستا نیز ۸۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی همچنین از جذب و توزیع بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبارات سیل در بخش زاگرس شهرستان چرداول خبر داد.

فرماندار چرداول اضافه کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای بخش زاگرس در نظر گرفته شده که در حال هزینه کرد پروژه هایی همچون ساختمان بخشداری زاگرس، ساختمان و تجهیزات آتش نشانی بلاوه؛ پروژه های عمران شهری بلاوه، ساخت مدارس، آبرسانی روستاهای سعد آباد و علیمرادخانی و ... است.

دیدار با خانواده شهید پرویز ولی بیگی در شهر بلاوه؛ دیدار و گفتگوی مردمی و بازدید از پروژه های در دست ساخت از برنامه های روستا گردی فرماندار بود که امام جمعه و جمعی از مدیران محلی فتاحی را همراهی می کردند.

بخش زاگرس به مرکزیت شهر بلاوه در ۳۵ کیلومتری مرکز شهرستان چرداول قرار دارد و دارای یک شهر، ۵۱ روستا، ۲۱ روستای دارای دهیار و جمعیتی قریب به هفت هزار نفر با ۲ هزار خانوار است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار