مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، گفت: 6 کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی با 35 هزار جلد کتاب در سطح این استان فعال است.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 09 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی جمالی مدیرکل  گفت: هم اکنون 6 کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی با 35 هزار جلد کتاب در سطح این استان فعال است.

وی افزود: با شروع سال تحصیلی جدید سه کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی در روستاهای ایلام فعالیت حضوری خود را هماهنگ با برنامه مدارس آغاز کرده‌اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار کرد: ۲۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در استان فعال هستند، از این تعداد سه تا کتابخانه سیار روستایی در روستاها به صورت سیار فعالیت می‌کنند؛ تمام فعالیت‌های مراکز ثابت از جمله کتاب رسانی و ۶۴ فعالیت دیگر در کتابخانه‌های سیار نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اهدای بیش از پانصد جلد کتاب کودک و نوجوان در این روز به مدارس چشمه کبود و دیگر مناطق استان خبر داد و بیان داشت: هم زمان با بازگشایی مدارس بیش از ۱۳۲ عنوان کتاب جدید نیز به کتابخانه‌های مراکز ثابت و سیار  کانون افزوده و توزیع شده است.

جمالی تصریح کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند که با شیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها به صورت مجازی صورت می‌گیرد؛ امید است با بازگشایی مدارس، مراکز کانون نیز بتوانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت حضوری، از سر گرفته شود./ع

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار