مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با گازدار شدن شهرهای پهله و میمه ، ایلام به یکی از استانهای سبز کشور تبدیل می شود، گفت: در حال حاضر 24 شهر استان گازدار هستند و تنها شهرهای پهله ومیمه با پیشرفت فیزیکی 85 و 95 درصد در حال اجرا هستند که با اقدامات انجام شده تا پایان سال جاری کلیه شهرهای استان گازدار می شوند.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 14 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس الهی اظهار داشت : در حال حاضر شهر میمه زرین آباد دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دیماه گازدار خواهد شد و شهر پهله نیز تا پایان سال جاری گازدار و مشعل گاز در این بخش روشن خواهد شد.

وی اظهار داشت: در شهر میمه 15 کیلومتر شبکه و همچنین خط تغذیه از ملکشاهی تا میمه بطول 45 کیلومتر انجام شده و هم اکنون در حال آماده سازی و آزمایش شبکه برای تزریق گاز به این شهر هستیم و پیمانکار نصب علمک آن نیز در حال انتخاب از طریق برگزاری مناقصه می باشد که انتظار میرود تا یکماه دیگر مشعل گاز در این منطقه روشن شود .

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه اقدامات همکاران این شرکت در بخش زرین آباد با توپوگرافی خشن و صعب العبور بودن مسیر، نمونه بارز تلاش جهادی می باشد، تصریح کرد: در پهله زرین آباد 80 کیلومتر خط تغذیه و 90 کیلومتر شبکه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال و توسط 14 پیمانکار در فازهای مختلف انجام شده و هم اکنون این پروژه در مراحل پایانی کار است.

شمس الهی افزود: شهر پهله و 10 روستای اطراف آن با شبکه داخلی 80 کیلومتر انجام و خط تغذیه آن با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مشعل گاز در شهر پهله و روستاهای آن نیز روشن گردد./م

برچسب ها: شرکت گاز ، استان سبز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار