فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی کرونا در ایلام گفت: برپایی هرگونه مراسم در آرامستان های ایلام ممنوع است و با متخلفان برخورد قضایی می شود.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 29 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی  در یازدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: به رغم وضعیت نزولی آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بستری شدگان در استان، کماکان در ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی دغدغه‌های مبنی بر عادی سازی و رهاشدگی در پروتکل‌ها وجود دارد که از مردم، اصنافمی‌خواهیم طبق شیوه نامه‌های درمانی و بهداشتی رفتار کنند.

وی تاکید کرد: کرونا کماکان یک بیماری مرگبار است و نباید فریب عادی سازی ها را بخوریم.

وی، از مردم خواست کماکان مثل هفته‌های اخیر پروتکل‌ها مثل ماسک زدن را جدی بگیرند، تا تلاش‌ها از دست نرود و مثل آبان ماه دچار خسارت‌های جانی و مرگ عزیزانی دیگر نباشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش مسئولان برای پیشگیری از ویروس کرونا، تصریح کرد: در طی دو ماه گذشته در سطح استان در آمار میزان ابتلا، بستری و فوتی با کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی مواجه بودیم و این مهم نباید پایان کرونا تلقی شود.

بسطامی همچنین با توجه به سطح هشدار زرد در سراسر استان، افزود: حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی با دو سوم ظرفیت است و مدیران موظف به رعایت آن هستند.

وی عنوان کرد: تمامی ادارات استان باید ظرف یک هفته نسبت به نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک برای کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به ادارات و اماکن پر تردد اقدام کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: برپایی هرگونه مراسم و تجمع به خصوص در آرامستان ها خط قرمز و ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قضایی می‌شود.

بسطامی گفت: طرح شهید سلیمانی به نحو مطلوب در استان در حال اجرا بوده و انتظار داریم با همکاری بیشتر مردم این طرح به بهترین نحو ممکن اجرایی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار