رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام گفت:متاسفانه مسوولان استانی طی برگزاری حلسات مکرر در راستای حل مشکلات کشتارگاه در سال گذشته، قول مساعد دانند ولی تا کنون هیچکدام از وعده های آنان عملیاتی نشده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 01 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عزیز قیصوری اظهار داشت: در حال حاضر مرغداران تمایل چندانی برای جوجه ریزی ندارند، این موضوع به واسطه پایین بودن قیمت مرغ و هزینه های هنگفت پرورش است.

وی افزود: اگر شرایط به همین روال ادامه یابد بدون شک ایلام ماه های آینده با کمبود مرغ جدی مواجه می شود.

 توزیع مرغ برعهده سازمان صمت است

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام اظهار داشت: کشتارگاه مرغ ایلام مسوول تامین مرغ مورد نیاز مردم از سوی مرغداران و توزیع و نظارت برعهده سازمان صمت است.

وی اذعان داشت: عدم نظارت کافی از سوی دستگاه های نظارتی ذیربط، زمینه سوء استفاده دلالان را فراهم کرده است به نحوی که این افراد مرغ را با قیمت بیشتر از مصوب در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

مسوولان به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکرده اند

قیصوری ادامه داد: متاسفانه مسوولان استانی طی برگزاری جلسات مکرر در راستای حل مشکلات کشتارگاه در سال گذشته، قول مساعد دانند ولی تا کنون هیچکدام از وعده های آنان عملیاتی نشده است.

وی افزود: اعطای تسهیلات و کسر مالیات مهمترین خواسته های هیات مدیره کشتارکاه سپید مرغ مانشت بود که تاکنون به هیچ انجامیده است.

روزانه ۳۰ تن مرغ کشتار روز در ایلام توزیع می شود

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران ایلام خاطر نشان کرد: روزانه حدود ۳٠ تن مرغ کشتار روز با قیمت مصوب ۲٠ هزار و ۴٠٠ تومان در سطح فروشگاه های مجاز استان توزیع می شود در حالی که تا یک هفته قبل از سال جدید، این تعداد به ۵٠ تن در روز رسیده است.

وی افزود: درحال حاضر ۸۵ نیرو به صورت مستقیم و بیش از ۱۵٠ نفر به صورت غیر مستقیم در این مکان تولیدی مشغول بکار هستند.

قیصوری گفت: همچنین ۳۴٠ مرغدار در سطح استان با این کشتارگاه در زمینه تامبن گوشت سفید همگاری دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار