معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: امسال ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی و تعمیر و مرمت راه های روستایی شهرستان دهلران هزینه می شود.
کد خبر: ۹۸۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳ 29 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  احمد کرمی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در دهلران اظهار داشت: برای آبرسانی به روستاها و ترمیم و بهسازی راه های روستایی امسال حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از محل ردیف های مختلف که تحت عنوان اصلاح و بهسازی راه های روستایی و تامین و آبرسانی به روستاهاست، لحاظ می شود و این جدا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

وی گازرسانی به پهله و میمه را از پروژه های بزرگ دهلران ذکر کرد و افزود: دهلران پروژه های خوبی انجام شده و در دست اقدام است که در اعتبارات اربعین هم منابع برای آنها اختصاص می یابد.

معاون عمرانی استاندار ایلام به حذف پیچ های نصریان اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰ میلیارد ریال امسال برای این منظور اختصاص یافته است.

کرمی به شهرداری ها و اعتبار برای آنها از محل اربعین هم اشاره و افزود: برای تکمیل فاز اول پروژه هدایت آبگرم دهلران امسال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده است.

وی به پروژه های عظیم نفت و گاز ، پتروشیمی و ان جی ال در دهلران هم اشاره کرد و گفت: این شهرستان بواسطه این ظرفیت ها و همچنین کشاورزی و منابع آبی دارای افقی روشن و تبدیل شدن به قطب صنعتی و کشاورزی استان است.

معاون استاندار ایلام گفت: هفته دولت ۱۴۹ پروژه در استان با اعتبار چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه بهره برداری می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بیان خدمات در همه حوزه ها به مردم است.

مجید عسگری به سرمایه گذاری ها در این شهرستان و روند توسعه آن اشاره کرد و افزود: این سرمایه گذاری ها و پروژه های در حال انجام نویدبخش روزهای خوب توسعه و پیشرفت برای دهلران است.

وی گفت: هفته دولت ۲۰ پروژه عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان مرزی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

عسگری با اشاره به بهره برداری از ۱۲ پروژه و کلنگ زنی هشت پروژه از این تعداد تاکید کرد: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: پروژه های هفته دولت منجر به اشتغالزایی برای ۱۳۸ نفر در این شهرستان شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار