هرچند براساس قانون مطبوعات این رسانه در راستای عمل به مر قانون عین جوابیه شرکت مخابرات را منتشر می نماید ،اما مسئولین شرکت مخابرات به یقین بدانند ،این جوابیه که به ظاهر موضوع خبر ر اتکذیب نموده اما از اصل موضوع چیزی را کسر نکرده ومشتریان پرتعداد ونارضی خود را مجاب نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۰۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 28 September 2017
سایت تابناک ایلام در تاریخ 28/6/96 در مطلبی تحت عنوان " شرکت مخابرات استان وسریال ادامه دار سرکیسه کردن مشترکین /حقوق مصرف کنندگان کجای این سریال قرار دارد"به بررسی مسایل ومشکلات اینترنت خانگی و همراه اول پرداخته واز خدمات ونرخ خدمات اینترنت انتقاد نمود.
 
شرکت مخابرات استان به جای تشریح عملکرد این شرکت و پاسخ منطقی و معقول به دهها هزار مشترک خود ،که قاطبه آنان از نحوه خدمات دهی وکیفیت خدمات ابراز ناراضی می نمایند ،با پناه بردن به روابط عمومی شرکت ودست وپا کردن مطالبی موهوم و فرافکنی ،از زیر بار مسئولیت پاسخگویی شانه خالی کرده واز اساس این موضوع را رد نموده است .
 
هرچند براساس قانون مطبوعات این رسانه در راستای عمل به مر قانون عین جوابیه شرکت مخابرات را منتشر می نماید ،اما مسئولین شرکت مخابرات به یقین بدانند ،این جوابیه که به ظاهر موضوع خبر ر اتکذیب نموده اما از اصل موضوع چیزی را کسر نکرده ومشتریان پرتعداد ونارضی خود را مجاب نخواهد کرد.
 
عین جوابیه شرکت مخابرات به این شرح است :
پیرو خبر درج شده در سایت تابناک ایلام ،درتاریخ 28/6/96مبنی بر سرکیسه کردن حقوق مشترکین ADSLبه اطلاع می رساند این ادعا محض بوده زیرا تمام سیستم های CRMو 1Bsngمتمرکز کشوری بوده وکاملا منطبق بر تعرفه های مصوب سازمان تنظیم ومقررات رادیویی می باشدومستقیما توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی بررسیمی شوند وبا توجه به اینکه متن خبری فوق فاقد مصادیق ومستندات کافی می باشد لذا قابل استناد نبوده وتکذیب می گردد. مخابرات استان ایلام درراستای مشتری مداری وتکریم مشتریان خود آمادگی کامل دارد در صورت ارایه مصادیق ضمن بررسی چنانچه حقی از مشتری ضایع شده باشد آنرا پیگیری ومسترد نماید .
شرکت مخابرات ایران و کلیه شرکت های اینترنتی FCP ها تمامی خدمات خود از جمله تلفن ثابت و اینترنت را براساس مصوبات کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ارائه می دهند و در صورت تخطی از قوانین وضع شده مورد سوال و جریمه های سنگین توسط شرکت مزبور قرار می گیرند، لذا سرپیچی از مصوبات وضع شده به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و تعرفه کلیه خدمات نیز مطابق با همین مصوبات است. از طرف دیگر شرکت مذکور در دو سال اخیر نسبت به تعدیل تعرفه ها به دفعات اقداماتی انجام داده است؛ که عموم این اقدامات در راستای ایجاد فضای رقابتی از جمله کاهش تعرفه های اینترنت خانگی و تجاری، نسبت به تعرفه‌های دیگر شرکتهای FCP بوده است.
با این وجود شرکت مخابرات ایران تاکنون طرح ها و کمپین های خود را تا 67 درصد تخفیف نسبت به سقف تعرفه مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارائه نموده است. ضمنا ذکر این نکته ضروری است که در اغلب مواقع طرح ها و کمپین- های مخابرات ایران ارزان تر و به صرفه تر از طرح های دیگر اپراتورها بوده است. شایان ذکر است طبق آمارهای رسمی سالانه سهم اینترنت و خدمات تلفن ثابت در سبد هزینه های خانوار درصد ناچیزی را شامل می شود که این امر به تنهایی دیدگاه اغراق آمیز نویسنده در مورد اینکه گفته است « باید ماهیانه بخش اعظمی از درآمد خود را صرف خدمات مخابرات نماید » نشان می دهد. 
 
                                                                 رضا سهرابی
                                                            روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام
 
تکمیلی تابناک:
در تکمیل این مطالب و پاسخ به جوابیه فرافکنانه روابط عمومی شرکت مخابرات باید گفت یکی از مهمترین مصادیق برای اثبات ادعای سایت در راستای صحت مطالب منتشره که براساس ارزیابی سرعت و کیفیت اینترنت استان صورت گرفته است ،نارضایتی مشتریان پرتعداد این شرکت از کیفیت وکمیت خدمات ارایه داده شده است .
روابط عمومی محترم شرکت اگر درادعای خود صادق هستند ،بجای دفاع غیرمنطقی از شرکت وغیر استناد خواندن مطالب نقادانه این سایت ،مبادرت به تنظیم یک نظرسنجی علمی نموده و دراین نظرسنجی میزان رضایت مشتریان از کیفیت وکمیت و قیمت خدمات ارایه شده لحاظ شود.
چنانچه این نظر سنجی ها دربین مشتریات مخابرات توزیع ونتایج اخذ شد ،اگر نتیجه نظرسنجی گویای رضایتمندی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات بود ،این رسانه با قبول ادعای روابط عمومی ملزم به عذرخواهی خواهد بود اما اگر چنانچه غیر ازاین بود شرکت مخابرات باید ضمن بهبود خدمات وافزایش کیفیت از مشتریان خود عذرخواهی رسمی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار