مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام درگفتگو با تابناک:
عباس بیرامی ؛در گفتگو با خبرنگار ما با بیان گزارشی از خدمات گسترده حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایام اربعین در سطح استان ایلام پرداخت و اظهار کرد:با توجه به تأکیدجناب مهندس جهرمی مقام عالی وزارت کارگروه تسهیل ارتباطات در سطح وزارت و با حضور مدیران استانی تشکیل گردیده و در این ایام به نحو مطلوب خدمات وسیع در حوزه تلفن همراه – اینترنت – تلفن ثابت - برقراری پهنای باند دیتا – فیبر نوری – خدمات بانکی و خدمات پستی ارائه خواهد شد .مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام
کد خبر: ۵۱۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 24 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما با بیان گزارشی از خدمات گسترده حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایام اربعین در سطح استان ایلام پرداخت و اظهار کرد:با توجه به تأکیدجناب مهندس جهرمی  مقام عالی وزارت کارگروه تسهیل ارتباطات در سطح وزارت و با حضور مدیران استانی تشکیل گردیده و در این ایام به نحو مطلوب خدمات وسیع در حوزه تلفن همراه – اینترنت – تلفن ثابت - برقراری پهنای باند دیتا – فیبر نوری – خدمات بانکی و خدمات پستی ارائه خواهد شد .
 
وی افزود : در این راستا  حدود 40 سایت موجود در شهرهای ایلام – مهران – دهلران و جاده های منتهی به شهر مهران  به تکنولوژی 3G-4G-4.5G مجهز و  ارتقا یافته است .
 
وی ادامه داد:  سایت دائم تلفن همراه در مسیر ترشاوه – کنجانچم- 2 سایت در پایانه مرزی مهران  و مسیر جاده پل زائر تا پایانه اقدام به نصب گردیده است .
 
بیرامی با اشاره  به تکمیل و توسعه شبکه تلفن  همراه  در مهران افزود: 11 دستگاه BTS پرتابل اپراتورهای تلفن همراه در مهران، پایانه مرزی مهران و جاده مهران – پایانه مرزی اقدام به نصب و راه اندازی شده است .
 
به گفته وی ؛جهت ارائه خدمات اینترنت، اقدام به نصب چهارکانکس جهت  ایجاد چتر WIFI در منطقه پایانه مهران اقدام شده که با توجه به رایزنی های اخیر، قرار بر این است  از طریق پژوهشگاه فضایی ایران ، چتر اینترنت رایگان از طریق بالن در جاده مهران – پایانه برقرارگردد.  

وی به ارائه خدمات تلفن ثابت در مهران اشاره کرد گفت : شرکت مخابرات استان ۱۴باجه تلفن ثابت در مهران وپایانه مرزی نصب و راه اندازی خواهدکرد.

بیرامی اشاره نیز به  خدمات بانکی در حوزه شهرستان مهران کرد و بیان داشت : تا کنون 8 دستگاه cashless ATM جهت پرداخت غیر نقدی و 2 دستگاه خود پرداز سیار در پایانه مرزی از طریق پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه ارتباطات و نصب دستگاههای خود پرداز در مسیر های جاده ای روستایی منتهی به مهران (8 روستا) اقدام گردیده است.  

وی یادآور شد : در زمینه تامین پهنای باند دیتا هیچگونه محدودیتی وجود نداردوهمکاران شرکت زیرساخت کلیه تقاضاهای اپراتورهای تلفن همراه را برآورده نموده اند

وی افزود :در حوزه پست نیز در پایانه مرزی و شهر مهران اکیپ 24 ساعته پستی جهت حمل نذورات و اشیاء گمشده  مسافرین مستقر خواهد شد.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطاعات استان ایلام در خصوص مشکلات جاده ای و پوشش تلفن همراه تمام جاده های استان اشاره ای کرد گفت :با کمک اپراتورها مشکل پوشش جاده ای تلفن همراه در سطح استان مرتفع شده  و پوشش و نقص ارتباطی منطقه تنگ قیر – حمیل طبق مصوبه کارگروه وزارت به استان کرمانشاه محول و تا اربعین تکمیل خواهد شد.
  
وی در پایان بیان داشت :علاوه بر این خدمات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به برقراری موکب  جهت پذیرایی از زائرین با حمایت همکاران و خیرین حوزه ارتباطات خواهد نمود.  
 
شایان ذکر است برای ارائه خدمات هر چه بهتر اکیپ های فنی و خدمات رسانی اپراتور ها و شرکتهای حوزه ارتباطات دراین ایام۲۴ساعته در منطقه حضور خواهند داشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار