مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تمهیدات اندیشیده شده در روز عید سعید قربان بیش از یک هزار رأس دام سبک و سنگین برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان ذبح خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 15 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: ذبح دام و توزیع گوشت قربانی امسال نیز با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر و نیکوکار استان همزمان با عید سعید قربان انجام می‌شود.

وی ابراز کرد:توزیع گوشت قربانی با هدف تأمین بخشی از نیاز پروتئینی مردم نیازمند استان در عید سعید قربان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز در عید سعید قربان حدود ۹۵۰ رأس دام قربانی با مشارکت مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل امداد استان ایلام ادامه داد: سال گذشته در روز عید سعید قربان علاه بر این تعداد دام، ۶۶۰ کیلوگرم گوشت قرمز اهدایی مردم،۵۲۰ سبد معیشتی و سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد که ارزش این میزان خدمت صورت گرفته بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

مرادی پویانی تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی قشر نیازمند از مردم خیر و نیکوکار استان درخواست ‌می‌شود در قالب پویش نذر و قربانی از طریق اهداء نذورات خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا از طریق درگاه‌های مجازی (کد آنی‌پرداخت: # ۱۰۸۴*۸۸۷۷*و یا شماره کارت: ۰۳۵۴_۵۰۰۳_۹۹۷۵_۶۰۳۷ ) نذورات خود در روز عید قربان را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار