امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : بهزیستی باید از ظرفیت خیرین جامعه برای کمک به بهبود وضعیت زندگی مددجویان بهره‌گیری کند.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 19 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با رییس سازمان بهزیستی کشور بیان  کرد: مردم جامعه باید بیشتر با طیف گسترده مددجویان بهزیستی آشنا شوند و خیرین همچون کمیته امداد برای کمک به زندگی جامعه هدف بهزیستی ورود کنند.

امام جمعه ایلام افزود :  بهزیستی طیف گسترده ای از مددجویان از جمله معلولان را حمایت می کند و باید جامعه به ویژه افراد خیر با شرایط زندگی آنها بیشتر آشنا شوند.

علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور  نیر اظهار کرد : سفر امروز به ایلام در راستای گرامیداشت راه شهید جمهور و با تأسی از سفرهای مردمی رئیس جمهور است که در این سفر موضوع تکافل اجتماعی از سوی بهزیستی تا پایان دولت سیزدهم در استان‌های مختلف کشور ادامه یابد.

وی ادامه داد : مسئولان دولت سیزدهم از جمله سازمان بهزیستی با ادامه راه رییس جمهور شهید، خود به میان مردم می‌روند و نباید این رویکرد حاکم باشد که مردم نیازهای خود را به سمت ادارات ببرند.

قادری هدف از سفر امروز خود به استان ایلام را پیگیری موضوع ظرفیت‌سازی اجتماعی ابلاغی از سوی وزیر کشور به استانداران برشمرد و گفت : معاون اول رئیس جمهور آنرا به همه ارکان هیأت دولت ابلاغ کرده و همه سازمان‌ها و دستگاه ها از جمله بهزیستی موظفند کار مردم را انجام و پیگیری کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار