مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت : امسال پیش بینی می‌شود بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان زکات از مردم نیکوکار استان جمع آوری شود و عمده ی زکات پرداختی در استان ایلام مربوط به غلات و محصولات کشاورزی است.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 26 May 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی پویانی بیان داشت : همزمان با برداشت محصولات کشاورزی در سطح استان این تعداد ۴۰ سیلو و مرکز خرید گندم که توسط سازمان‌های جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، اداره کل غله و بخش خصوصی فراهم شده‌اند آماده دریافت زکات غلات از کشاورزان هستند.

وی افزود : با توجه به اینکه اداره کل تعاون روستایی عضو شورای زکات است و مدیریت بخشی از سیلوهای خرید گندم در اختیار این دستگاه است در این زمینه انتظار می‌رود همکاری در جمع آوری زکات بیشتر شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام نیز  اظهار داشت : با استفاده از سیلوها و مراکز خرید گندم که این اداره کل در اختیار دارد آماده ی مشارکت جدی در زمینه دریافت زکات محصولات کشاورزی و همکاری با کمیته امداد و شورای زکات استان هستیم.

وی مطرح کرد : در خصوص جمع آوری زکات محصولات کشاورزی استراتژیک و پر بازده همچون گندم م، با توجه به اینکه سال گذشته توانستیم مشارکت خوبی در همکاری با شورای زکات داشته باشیم امسال نیز در این زمینه آمادگی همکاری هستیم./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار